-

بهترین روانپزشک در تهران

بهترین روانپزشک در تهران – روانپزشک خوب در تهران

بهترین روانپزشک در تهران را در کلینیک ندای آرامش روان بیابید و انجام مشاوره تلفنی و حضوری را با ما تجربه نمایید.

زندگی اکثر ما انسانها هیچگاه بدون احساسات و هیجان ها نبوده است. در بیشتر موقعیت هایی قرار گرفتیم رفتارهای احساسی انجام دادیم، گاه گریه کردیم و گاه خوشحالی کردیم. در شرایط استرس زا ترسیدیم و افزایش ضربان قلب را حس کردیم. و موقعیت های دیگر عرق سرد را بر پیشانی خود دیدیم…

بیشتر تصمیم گیری های انجام شده توجیه عاطفی داشتند تا منطقی. حتی به کسی هم گفتیم آدم منطقی هستیم. ولی دیدیم که مانند سایر افراد گرفتار التهابات عواطف درونی می شویم. زندگی را با احساس لمس کردیم و فکر می کردیم داریم بهترین رفتار را انجام می دهیم و با این کارهاست بهترین رابطه را خواهیم داشت. خواه رابطه با همسر باشد خواه رابطه با دوست یا همکار و…ولی در بیشتر مواقع ناخواسته اتفاقاتی را رقم زدیم که برخلاف میل درونی ما بوده است و نتیجه آن موقعیت های بهم ریخته و روابط تنش زا بوده است. و متوجه شدیم همه چیز آنطور که تصور می کردیم پیش نرفته است و مشکلاتی پیش روی ماست. که نمی دانیم چه کار باید کرد و بهترین برخورد با آن چگونه است تا منجر به حل مشکل و بهبود موقعیت شود. اما نکته حساس اینجاست زمانی می توان به حل واقعی مشکلات و بحران های روانی امیدوار بود. که از راهنمایی های روانپزشک خوب در تهران استفاده کنیم.

درمان اختلال ترس در خواب

تاریخچه روانپزشکی

ابتدا مختصری از تاریخچه روانپزشکی را بازگو کنیم تا درک کنیم انسانها در طول تاریخ با چه روش هایی به درمان بیماری های روانی می پرداختند:

با اینکه در حال حاضر بیشتر افراد با مشکلات کمتری در طول روند درمان آسیب های روانی خود مواجه هستند. حتی در سطح جامعه افراد دارای اختلال روانی مورد طرد قرار نمی گیرند. دیگر مانند گذشته به آنها برچسب دیوانگی صدا نمی زنند ولی در گذشته اوضاع بسیار متفاوت بود.

در زمانهای بسیار دور می پنداشتند افراد دیوانه به دلیل نفوذ ارواح شیطانی عقل و استدلال خود را از دست دادند. و سعی می کردند با دود و آتش یا وردهای مخصوص، روح های شیطانی را از فرد دور کنند.

در واقع روانپزشکی یکی از تخصص های پزشکی است. و به مطالعه، درمان و پیشگیری از مشکلات رفتاری، هیجانی، شخصیتی و اختلالات روانی می پردازد. امروزه برای رشته روانپزشکی فوق تخصص در زمینه کودک و نوجوان به صورت آکادمیک ایجاد شده همچنین دوره های فلوشیپ درحیطه اعتیاد، اختلالات جنسی، روان تنی، طب خواب و .. وجود دارد که باعث شده است روانپزشکی از حیطه های تخصصی فراتر برود.

ویژگی های روانپزشک خوب

یک روانپزشک خوب در جلسه اول حداقل نیم ساعت زمان می گذارد. همیشه نگرانی هایی که از داروهای اعصاب دارید با روانپزشکتان در میان بگذارید. یک روانپزشک خوب در تهران درصدد رفع نگرانی های شما برمی آید و خواسته های شما را در تجویز داروها لحاظ می کند. فردی که سر از مطب روانپزشکی درمی آورد قطعا حالش خوب نیست. یک روانپزشک خوب کسی است که وقتی از مطبش بیرون می روید حالتان بهتر باشد.

اطلاعات و پرونده همه بیماران و به خصوص بیماران اعصاب و روان محرمانه است. یک روانپزشک خوب کسی است که پرونده ها را در مطب روی پوشه ای نگهداری کند. به طوریکه به رویت بیماران دیگر، همراهان خود بیمار و منشی نرسد. به بیماران این اطمینان را بدهد که اطلاعاتی که داده به صورت محرمانه می ماند.

خصوصیات فردی یک روانپزشک

-توانایی شنیدن «فعال» و مشاهده­ی «جامع»
-کنجکاوی و دقت روان­شناسانه
-مداخلات ماهرانه و ایجاد پیوند درمانی با بیمار در همان برخورد اول
-شفقت و دلسوزی همراه با جدیت عمل­گرایانه نسبت به قید و بندها
-موضع بی­طرف و درک محدودیت­های فردی
-امین بودن و پایبندی به اصول اخلاقی

جهت مشاوره با بهترین روانپزشک با کلینیک ندای آرامش روان بصورت تلفنی و حضوری در ارتباط باشید.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *