-

روانشناس حرفه ای در تهران

روانشناس حرفه ای در تهران و دستیابی به آن کار چندان ساده ای نیست. اگر شما هم از دسته افرادی هستید که به دنبال یک روانشناس خوب در تهران هستید در این مقاله با ما همراه باشید.

اگر ساکن شهر تهران هستید در کنار تمام مزایا و امکانات زندگی شهری، استرس های محیطی اجتناب ناپذیری را تجربه می کنید که اعصاب شما را بهم می ریزد. سرعت بالای زندگی شهری، ترافیک، آلودگی صوتی، ارتباطات اجتماعی پیچیده همه این مشکلات چیزهایی هستند که می توانند چالش برانگیز باشند و استرس های ناشی از آن ها اگر درمان نشوند می توانند منجر به افسردگی یا مشکلات حادتری شوند.

رواشناس حرفه ای

مرکز مشاوره آرامش روان با داشتن حرفه ای ترین دکتر روانشناس در تهران در زمینه های مشاوره ای آماده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای شما مردم عزیز می باشد. شما می توانید در سایت ندای آرامش روان فعالیت های مختلف این موسسه را مشاهده نمایید.

رواشناس حرفه ای

ویژگی های روانشناس حرفه ای

روانشناس حرفه ای ویژگی های فراوانی دارد که به چندین مورد اشاره می کنیم:

1. علاقه مند به آموزش مستمر باشد: یک روانشناس خوب از فرصتهای آموزشی مستمر حداکثر استفاده را می برد. تا پا به پای تحقیقات جدید و سایر پیشرفتهایی که در دنیای روانشناسی رخ می-دهند، پیش رود.

2. مهارتهای ارتباطی: یک روانشناس خوبی صاحب مهارتهای عالی ارتباطی نوشتاری و شفاهی است. و می تواند به شکل موثری با انواع مختلفی از افراد ارتباط برقرار کند.

3. دلسوزی: یک روانشناس خوب خیلی دلسوز است و می تواند با درد و سایر مشکلات بیمار خود احساس همدردی کند. روانشناسان می توانند اسباب راحتی بیمار را فراهم کنند و کاری کنند که بیمار احساس آرامش کند.

4. استواری هیجانی: یک روانشناس خوب وضعیت هیجانی باثباتی دارد و قادر به مدیریت استرس و آشفتگی هیجانی است. که حین کار کردن با افراد پریشان و مضطرب بوجود می آید.

5. اخلاقیات: یک روانشناس خوب ضوابط اخلاقی صحیحی دارد و اسرار بیماران را طی جلساتی که با آنها برگزار می کند. حفظ خواهد کرد. آنها می دانند که کارشان می تواند تاثیرات بسزایی بر افراد به جا بگذارد. و هنگام برخورد با دیگران این نکته را به خاطر دارند.

6. مهارتهای ارتباطی میان فردی: یک روانشناس خوب از مهارتهای ارتباط میان فردی خوبی برخوردار است. و قادر است به خوبی با انواع مختلفی از افراد از جمله همکاران و بیماران خود کار کند.

7. دانستن قوانین و مقررات: یک روانشناس خوب با قوانین و مقررات دولتی آشنا است و می داند که چگونه با رعایت مرزهای حقوقی در این حرفه کار کند.

8. صبر: یک روانشناس خوب خیلی صبور است هم در طول مدت تحقیقات طولانی مدت و هم در برخورد با تک تک بیماران. آنها می دانند. که قبل از اینکه شاهد نتایج اساسی باشند باید دوره های زمانی قابل‌توجهی را پشت سر بگذرانند.

9. قابل اطمینان‌ بودن: یک روانشناس خوب خیلی قابل اعتماد است. و می تواند اعتماد بیماران را به خود جلب کند تا به راحتی مشکلات خود را با او در میان بگذارند.

رواشناس خوب

معرفی روانشناس خوب در تهران

معرفی مشاور خوب در تهران در کلینیک آرامش روان کار شما را راحتتر می کند. بعد از اینکه گزینه مناسب خود را پیدا کردید فرصت را از دست ندهید. و قرار ملاقات روانشناس خود را تنظیم کنید، صحبت کردن با روانشناس در تهران مطمئناً خالی از فایده نخواهد بود. و شما را به خودشناسی و سازگاری بهتر با زندگی پرسرعت و مدرن شهری هدایت خواهد کرد.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *