-

ماساژ جنسی یا تانتریک چیست؟

ماساژ جنسی یا تانتریک

ماساژ جنسی یا تانتریک نوع خاصی از ماساژ است که از انرژی و چاکرا های بدن استفاده می کند. تا به فرد در راستای رسیدن به آرامش و ریلکس کردن کمک کند. این ماساژ شما را به مرحله ای می رساند که تمام محدودیت ها و غل و زنجیرهای فیزیکی بدنتان از میان برداشته می شود.

اگرچه ریشه ی ماساژ تانتریک(جنسی) در آموخته های باستانی مخصوصا از سنت بودایی هند و چین نشأت گرفته، اما تماما با اصول علمی مدرن و البته جدید تطبیق یافته و به روز شده است. در واقع این دانشمندان و پزشکان بودند که آن را به صورت سیستماتیک فعلی در دسترس عموم مردم قرار دادند.

ندای____آرامش

 

اما این ماساژ جنسی بیشتر از آنکه یک ماساژ ساده بدنی باشد. نوعی از منش رفتاری جنسی است. که نه تنها می تواند رابطه جنسی شما و همسرتان را به شکل فوق العاده ای بهبود ببخشد. بلکه می تواند رفتار های جنسی مناسبی را به شما پیشنهاد کند. که به تنهایی می توانید آنها را در پیش گرفته و تعادل روحی و جسمی خود را برپا سازید.

تانترا به عنوان متن مقدس بودایی ها ریشه های روحانی و معنوی قدرتمندی دارد. که شامل برقراری تعادل و در هم تنیدگی انرژی بین شما و همسرتان می شود. پس تمرین کردن ماساژ تانتریک می تواند به تقویت ارتباط شما با همسرتان کمک زیادی کرده و موجب درک متقابل بهتر بین شما شود.

ماساژ جنسی چگونه به شما کمک می کند

ماساژ تانتریک به شما و همسرتان کمک می کند تا به جای یک دخول ساده و یک رابطه جنسی تکراری و بی هیجان، در هنگام رابطه جنسی ارتباط روحی و آگاهنه تری داشته باشید.

راه و روش ماساژ تانتریک به شما کمک می کند. تا آرامش بیشتری داشته باشید و راحت تر بتوانید به سمت مقصد نهایی مورد نظرتان حرکت کنید. اما خوبی این ماساژ جنسی این است که اتفاقا یک راهکار و روش گام به گام نیست که اگر فلان، فلان و فلان کار را بکنید قطعا از آن نتیجه می گیرید! یک دارو نیست که همه را به یک صورت درمان کند. بلکه بیشتر در مورد بودن در لحظه و پذیرفتن خودمان بدون قضاوت کردن خودمان است. این ماساژ تمام چاکراهای بدن شما را درگیر می کند و از تمام جریان انرژی بهره می گیرد. ماساژ تانتریک می تواند برای هر دو طرف یک تجربه ی عمیقا راضی کننده باشد.

تمام پزشکان متخصص اعتقاد دارند که حضور در لحظه و قضاوت نکردن خود، کلید اصلی برای رسیدن فرد به آرامش عمیق و واقعی درونی است.

انرژی جنسی بخش مهمی از نیروی حیات جاری در بدن ماست که با هدایت صحیح آن در چاکراهای انرژی درست می توانید به سطح جدیدی از آرامش در زندگی دست پیدا کنید. و در این راه هرچه بیشتر به موفقیت در تمام جنبه های مثبت زندگی نزدیک شوید.

ماساژ تانتریک ماساژی است که کل بدن را درگیر می کند و باعث می شود. انرژی جنسی در تمام بدن فرد دریافت کننده بچرخد. استفاده از متد تانتریک برای برقراری رابطه جنسی یک روش بسیار زیباست، چرا که اصلا هدف و نتیجه برایش مهم نیست. بلکه به شما یاد می دهد از لحظه لحظه ی احساستان لذت ببرید.

با آموختن ماساژ تانتریک یاد میگیرد که به جای بیرون ریختن انرژی جنسی از این نیروی فوق العاده در تمام سطوح بدن خود استفاده کنید. و طعم شیرین یک ارضای جنسی فوق العاده که تا به حال تجربه اش نکرده اید را بچشید. این وعده را هم از ما داشته باشید که وقتی متد تنفس آگاهانه هم به ماساژ اضافه شود سطح انرژی بالاتر رفته و تجربه شما حتی بیشتر لذت بخش می شود.

ماساژ تانتریک برای مردان

مرموز، با حس شرقی، کلمه “تانترا” به معنای واقعی کلمه به معنی “دست”. ماساژ تانتریک است که بر اساس اصول یوگا هند است. ساخته شده بر روی یک لمس شگفت آور هماهنگ وابسته به عشق شهوانی. در عوض، آن حتی فقط یک ماساژ، اما یک نوع از عمل معجزه آسا که هنر از ترکیبات آلی توسط یک زن برازنده و انرژی مرد قوی کامل است.

برخی از اجساد انسان متصل حساسیت. این خدمات عبارتند از: گوش ها، ساکروم، پاها، پا، پستان زن، پروستات است.

در تاثیر مستقیم بر این مناطق یک شخص می شود. یک پتانسیل عظیم انرژی و به عنوان یک نتیجه، اثر دوباره جوان سازی. این پیشگیری نیز انجام بسیاری از بیماری های بسیار جدی و گاهی اوقات از جمله کشنده است.

تانتریک ماساژ برای مردان است که به ویژه نشان داد دلیل آن در واقع پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان پروستات است.

غده پروستات به آرامی ماساژ مردان، به استثنای درد. این روش باید تنها احساسات مثبت شود. دانش خاص و در اختیار داشتن تکنیک های ماساژ به شما اجازه ذخیره قدرت یک مرد، و از همه مهمتر برای سالهای زیادی، سلامت ارزشمند است.

تانتریک ماساژ است که قادر به دوستداران جایزه جریان ثابت از احساس باور نکردنی، باعث تحریک نفس اماره و پرده از اسرار وابسته به عشق شهوانی کمک می کند. کندی و فراوانی از لمس ملایم به ناچار به افشای کامل از وابسته به عشق شهوانی برای هر دو طرف منجر خواهد شد. به عبارت ساده، آن را نیز یک راه برای اعتراف به عشق خود به یکدیگر.

درمان اختلال ترس در خواب

 

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *