-

مشاوره غیر حضوری چگونه است؟

مشاوره غیرحضوری، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین یکی از انواع مشاوره هایی است که روزبه‌­روز در حال گسترش است، مشاوره غیرحضوری است. در این مقاله، مشاوره روانشناسی تلفنی معرفی و نیز درباره مزایای آن صحبت شده است. در این نوع مشاوره، شما نیازی به حضور در کلینیک روانشناس و مشاور ندارید و به صورت تلفنی و یا آنلاین می‌­توانید از مشاوران مختصص بهره­‌مند شوید. با آرامش روان همراه باشید تا مزایای مشاوره غیرحضوری و همچنین مواردی که پیش از دریافت مشاوره باید به آن دقت کنید را برای شما بازگو کنیم.

ندای____آرامش

 

 

 

 

مشاوره غیر حضوری – مشاوره آنلاین

انجام مشاوره تلفنی و آنلاین را در کلینیک ندای آرامش روان تجربه کنید. مشاوره غیرحضوری روانشناسی آرامش روان هیچ تفاوتی با جلسات حضوری آن ندارد. و تنها تفاوت در حضور نیافتن شماست. مشاوران شما متخصصین کلینیک روان شناسی آرامش روانی هستند و به همین دلیل می توانید اطمینان داشته باشید. که متخصصان ما با شما جلسه را اداره می کنند.

مرکز مشاوره آرامش روان با توجه به سابقه فعالیت خود و همچنین بهره‌گیری از روانشناسان و متخصصین مجرب و با سابقه یکی از بهترین انتخاب ها در زمینه مشاوره تلفنی است.

مشاوره غیر حضوری

مزیت مشاوره آنلاین روانشناسی – مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره غیرحضوری مزیت های زیادی که دارد که با توجه به شرایط شخص مراجع قابل بررسی است. در ادامه اشاره ای به انواع مزیت های این نوع مشاوره می کنیم.

عدم علاقه به جلسات حضوری: بسیاری از افراد به دلیل شرایط روحی خاصی که دارند از جلسات حضوری ابا دارند. در برخی از موارد نیز مشکلات افراد به صورتی است که از بیان آن به صورت رو در رو اکراه دارند. به همین دلیل است که مشاوره انلاین برای این قبیل از افراد بهترین راه پیش روست. البته این امکان وجود دارد که در جلسات مشاوره آنلاین روند یاری به شما به صورتی پیش رود که دیگر نگرانی از بابت جلسه حضوری نداشته باشید. می توان گفت با یک تیر دو نشان زده اید.

عدم توانایی حضور در جلسات: بسیاری از افراد به دلیل دور بودن نمی توانند از جلسات حضوری مشاوره استفاده کنند. از جمله این موارد می توان به ساکنین شهرستان ها و یا هموطنان مقیم خارج از کشور هستند که می توانند از خدمات مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی بهره ببرند.

هزینه کمتر: جلسات مشاوره آنلاین نسبت به جلسات حضوری هزینه کمتری را در بر می گیرد. و از این جهت می تواند مناسب کسانی باشد که می خواهند هزینه های کمتری متحمل شوند.

مشکلات سطحی: برخی از افراد دارای مشکلات سطحی در زمینه روانشناسی هستند که آن ها را از حضور در جلسات باز می دارد. این افراد ترجیح می دهند به جای آنکه زمان صرف جلسات حضوری کنند. با مشاوره آنلاین رایگان روانشناسی این مشکلات سطحی را حل کنند.

دریافت مشاوره فوری: در این روش شما می توانید به سریع ترین شکل ممکن مشاوره دریافت کنید. در صورتی که شما نیازمند مشاوره فوری روانشناسی هستید می توانید از این روش استفاده کنید.

روش‌­های مشاوره روانشناسی غیرحضوری

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و افزایش نیاز به دریافت خدمات مشاوره‌ ­ای برای پیشگیری از آسیب­‌هایی که به سلامت‌­روان وارد می­‌شود، مشاوره مدل­‌های مختلفی پیدا کرده که شما می­‌توانید باتوجه به نیازهای خودتان از این خدمات استفاده کنید. در اینجا انواع روش های مشاوره روانشناسی غیرحضوری را برایتان شرح کمی دهیم:

  • مشاوره تلفنی
    یکی از انواع مشاوره­‌های غیرحضوری، مشاوره تلفنی است. این شیوه به مرور با استقبال زیادی مواجه شد. شما می­‌توانید برای دریافت راهنمایی، مشاوره و حل مسائل خود از طریق دریافت نوبت، تماس تلفنی برقرار کنید.
  • مشاوره آنلاین
    از دیگر انواع مشاوره­‌ها که رواج پیدا کرده است، مشاوره آنلاین از طریق اپلیکیشن‌­های تلفن همراه هوشمند است. مشاوره در تلگرام و واتس اپ از این دسته مشاوره‌­ اینترنتی می‌باشد. در این روش شما باید به تلفن همراه هوشمند و یا لب­تاپ متصل به اینترنت، دسترسی داشته باشید.
  • مشاوره ویدیویی
    این روش مشاوره برای آن دسته از مراجعینی که نمی­‌توانند مراجعه حضوری داشته باشند، خارج از ایران سکونت دارند و یا نیاز به دیدن چهره مشاور دارند، روش مناسبی است. برای استفاده از این روش، ترجیحاً باید اینترنت پرسرعت در اختیار داشته باشید.

روش‌­های مشاوره روانشناسی غیرحضوری

کلینیک مشاوره تلفنی در تهران

کلینیک مشاوره ندای آرامش روان در تهران دارای کادری از متخصصین روانشناسی به صورت تخصصی در زمینه های مشاوره اختلال جنسی، مشاوره خانواده، مشاوره درمان اعتیاد، روانشناسی کودک و نوجوان، مشاوره روابط زناشویی و مشاوره پیش از ازدواج فعالیت می‌کند. در کنار این حوزه ها به صورت حرفه ای در زمینه مشکلات فردی (استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس، اختلال های شخصیتی، بیماری های روانی) نیز مشاورین متخصص و با تجربه آرامش روان همراه شما برای انتخاب بهترین تصمیم هستند.

مشاوره تلفنی، غیرحضوری و آنلاین را با کلینیک آرامش روان تجربه نمایید. و مشکلاتتان را بدون حضور در مرکز مشاوره و در هر کجای دنیا که هستید بصورت مشاوره آنلاین با مشاورین ما حل نمایید.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *