-

معرفی مشاور کنکور خوب

معرفی مشاور کنکور خوب

اگر به دنبال یک مشاوره کنکور خوب هستید و به یک برنامه‌ریزی درسی مناسب برای کنکور همراه با نظارت مداوم نیاز دارید، ما به شما کلینیک ندای آرامش روان را معرفی می‌کنیم. ما در این کلینیک دارای مجرب‌ترین و برجسته‌ترین مشاوران کنکور هستیم.

آیا مشاوره گرفتن برای کنکور فایده‌ای دارد یا خیر؟

این سوال مثل این است که بپرسیم چاقو برای آدم‌ها خطرآفرین است یا خیر؟ یک چاقو می‌تواند در دست یک جراح حرفه‌ای و متخصص باشد و جان یک آدم را نجات دهد. و یا در دست یک قاتل باشد و باعث مرگ یک آدم شود.

ویژگی و خصوصیات یک مشاور کنکور خوب

بسیاری از مشاوران با سابقه در این زمینه در قبال پولی که دریافت می‌کنند خدمات خوبی را ارائه نمی‌دهند. و یا متاسفانه برخی از آن‌ها بیش از حد خدمات ارائه میدهند!

یک مشاور خوب و حرفه‌ای، بطور میانگین نباید هفته‌ای بیشتر از 7 ساعت وقت با ارزش شما را بگیرد، این دقیقا منظور ما از ارائه خدمات بیش از اندازه است.

البته ارائه خدمات کم هم به این معنی می‌باشد که در روز نباید کم‌تر از 15 دقیقه برای شما وقت بگذارد. بطور میانگین مشاور کنکور خوب کسی است که روزانه 30 تا 60 دقیقه برای شما وقت بگذارد.

بهترین مشاور کنکور در تهران – مشاور کنکور در صادقیه

برنامه ریزی کنکور

مشاور کنکور خوب نباید برای شما برنامه بنویسد و به شما بگوید طبق برنامه‌ی مشخص شده او درس بخوانید! اینکار بسیار اشتباه است. زیرا امکان دارد شما به آن برنامه نرسید و دچار آشفتگی شوید.

مشاوران موفق و حرفه‌ای کنکور چه افرادی هستند و چه ویژگی و خصوصیاتی دارند؟ آیا داشتن سال‌ها تجربه در زمینه مشاوره کنکور معیارو گزینه‌ی مناسبی برای انتخاب یک مشاور کنکور خوب است؟

بزرگی می‌فرماید:‹‹ اگر می‌خواهید فرد موفقی شوید، نیازی نیست تا مسیرهای را امتحان کنید که آزمایش نشده‌اند، بلکه فقط نیاز است مسیرهایی را طی کنید که قبل از شما افراد موفق پیموده‌اند.››

بی شک مشاور کنکوری که خودش راه موفقیت را بخوبی و درستی طی کرده، می‌تواند نقش بسیار مهمی در هدایت موفقیت آمیز دانش آموزان و دانشجویان ایفا کند.

ما در این مقاله سعی داشتیم به شما معرفی مشاور کنکور خوب را ارائه دهیم.

 

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *