مقالات

درمان وسواس در پونک

درمان وسواس در پونک

درمان وسواس فکری با دارو درمانی

برخی از داروها، به ویژه داروهای ضد افسردگی که بر سیستم سروتونین تأثیر می گذارند، علائم OCD را کاهش می دهند. این دارو فقط توسط پزشک قابل تجویز است. عوارض جانبی داروهای ضد افسردگی ممکن است شامل تهوع، سردرد، خشکی دهان، تاری دید، سرگیجه و خستگی باشد. این اثرات اغلب پس از چند هفته اول درمان کاهش می یابد. اگر عوارض جانبی شما شدید است یا برای مدت طولانی ادامه دارد، باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

معمولا چندین هفته طول می کشد تا دارو اثراتی را ایجاد کند. هنگام کاهش یا قطع دارو، دوز باید به آرامی تحت نظارت پزشک کاهش یابد. تحقیقات نشان داده است که کودکان مبتلا به تب روماتیسمی که مبتلا به کوریا سیدنهام می‌شوند در معرض خطر ابتلا به OCD هستند، بنابراین درمان زودهنگام با آنتی‌بیوتیک‌ها ممکن است احتمال تفکر وسواسی در آینده را کاهش دهد.

درمان وسواس فکری با استفاده از روش‌های مختلف مانند درمان روان‌پویشی، درمان شناختی رفتاری، رویارویی و جلوگیری از پاسخ (ERP) و هیپنوتیزم درمانی می‌تواند موثر باشد. شناسایی و حل تعارضات درونی، تغییر آگاهی و توجه، تغییر الگوهای ناهشیار می‌توانند بهبود وسواس را به ارمغان بیاورند.

ممکن است، درمانگران برای درمان وسواس فکری از یکی از این روش‌ها یا تلفیقی از روش‌های مختلف را برای هر فرد انتخاب کنند. هر فرد دارای نیازها و شرایط خاصی است و این روش‌ها باید با توجه به شرایط و وضعیت آنان انتخاب و اعمال شود. همچنین، همکاری صادقانه و مداومت بین فرد و درمانگر در طول درمان بسیار اهمیت دارد.

درمان وسواس در پونک

روانشناس خوب در تهران

ازدواج چیزی فراتر از داشتن خانه و داشتن فرزند است. ازدواج به این معناست که کسی در کنار شما باشد که عمیقاً شما را دوست داشته حتی اگر شما را در بدترین حالتتان دیده باشد.

مشاوره پیش از ازدواج با یک روانشناس خوب در تهران می تواند به شما کمک کند تا درک عمیق تری از هدف ازدواج خود ایجاد کنید.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در تهران

روانشناسان افرادی هستند که تحصیلات روانشناسی دارند و در زمینه درمان روان بدون دارو و با صحبت کردن فعالیت می‌کنند. روانشناسان می‌توانند در حوزه‌های مختلف روان درمانی فردی، خانواده، زوج، کودک و … فعالیت کنند. افراد زیادی

هستند که علم کافی ندارند.

https://arameshravan.com/

دکتر روانپزشک خوب در تهران

روانپزشکان به درمان اختلالاتی مانند انواع فوبیا ، اختلالات خلقی و به طور کلی اختلالات روانی می پردازند.دکتر روانپزشک تهران بیماران را با استفاده از روش ها و داروهای روان درمانی درمان می کنند.

در صورت داشتن علائم بیماری های اعصاب و روان باید به یک دکتر روانپزشک خوب در تهران مراجعه کرد.

اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال دکتر روانپزشک خوب در تهران هستید پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *