-

سردی پس از زایمان

سردی پس از زایمان از مسائلی است که ممکن است. هر زوجی پس از بچه دار شدن به این مشکل دچار شوند. ما در کلینیک ندای آرامش روان به شما در حل این مسئله کمک خواهیم کرد.

روابط با همسر، خانواده و دوستان اغلب پس از بچه دار شدن تغییر می کند. در مورد روش های مقابله با استرس در رابطه و مقابله با مسائل مختلف در این مقاله توضیح داده شده است.

تغییر از یک زوج به یک خانواده سه نفره، یا احتمالاً بیشتر، می تواند یکی از بزرگترین تحولاتی باشد که هنگام والدین شدن با آن روبرو می شوید.

در حالی که در تربیت کودک چالش‌هایی وجود دارد – به ویژه در طول سال اول – برخی از زوج ها با پالش های جدیدی به عنوان پدر و مادر و تجربه هایی که آنها را به هم پیوند می دهد، قوی تر می شوند. این می تواند به شما کمک کند تا در صورت بروز هرگونه مشکل پس از بچه دار شدن با آنها روبرو شوید.

سردی پس از زایمان روابط بعد از بچه دار شدن

یکی از بزرگترین عواملی که منجر به سردی پس از زایمان می شود، خستگی است. کمبود خواب می تواند تأثیر بسزایی در زندگی روزمره داشته باشد و در نظر گرفتن گزینه هایی برای مدیریت این امر مفید است. به عنوان مثال، هنگامی که کمبود خواب شروع می شود، ممکن است یکی از والدین مجبور شود کمی وقت خود را در اتاق دیگر بخوابد تا جبران کند.

 

سرد مزاجی زنان پس از زایمان – سرد شدن رابطه پس از زایمان

والدین جدید نیز غالباً کمبود وقت دارند. ساعاتی که قبلاً برای معاشرت، آرامش و کارهای شخصی استفاده شده بود. می تواند به شدت کاهش یابد و این می تواند پویایی یک رابطه را تغییر دهد.

پول ( یا کمبود آن ) همچنین می تواند یکی از دلایل استرس زوجین باشد. برای بسیاری از والدین جدید، سازگاری با زندگی با کاهش درآمد یا یک حقوق می تواند به خصوص چالش برانگیز باشد. غالباً موضوعات عاطفی وجود دارد که زیربنای ردیف های پول است، مانند از دست دادن استقلال مالی یا احساس فشار در تأمین هزینه های خانواده.

با تولد یک نوزاد، ورودش به زندگیمان می تواند به این معنی باشد. که دو نفری که مهمترین افراد در زندگی یکدیگر بودند. اکنون یک شخص سوم (یا بیشتر با دوقلوها یا چندقلوها) دارند که بسیار مهم است. و باید درباره آنها فکر کند. بعضی از والدین این انتقال را دشوار می دانند و با این واقعیت دست و پنجه نرم می کنند. که دیگر در خط مقدم شریک زندگی خود نیستند.

زوجین می توانند به دلیل تمرکز مادر روی فرزندشان احساس کنند. که کنار گذاشته شده اند.

تأیید اینکه چگونه ممکن است نقش ها تغییر کند. و این چگونه می تواند هر دو والدین را حساس کند مهم است. همچنین مفید است که در طول روز با یکدیگر صحبت کنید تا بدانید چه چیزهای مثبت یا چالش برانگیزی است. و درک درستی از روزهای دیگر داشته باشید.

تصمیم گیری در مورد والدین پس از زایمان

بعضی از والدین دریافتند که آنها دیدگاه های مختلفی در مورد فرزندپروری دارند. که می تواند باعث تعارض شود. برای یکی از والدین آسان است. که “متخصص” شود و اعتماد به نفس دیگری را تضعیف کند.

این به بحث در مورد دیدگاه های یکدیگر و تلاش برای ایجاد یک رویکرد مشترک کمک می کند. پذیرفتن اینکه شما ممکن است روش های مختلفی برای مراقبت از کودک خود داشته باشید نیز مهم است. صرف این که کارها را متفاوت انجام می دهید به معنای درست یا غلط بودن یک راه نیست.

 

علت سرد مزاجی زنان بعد از بارداری – علت سرد مزاجی مردان بعد از بارداری

ارتباطات

برقراری ارتباط آزاد و صادقانه در هر رابطه ای – و خصوصاً برای والدین جدید – امری حیاتی است.

اگر تنش وجود دارد:
• وقتی هر دو احساس آرامش می کنید وقت بگذارید و صحبت کنید.
• گوش دهید و سعی کنید دیدگاه شریک زندگی خود را درک کنید.
• از انتقاد یا سرزنش پرهیز کنید.

افسردگی پس از زایمان (PND) می تواند مادران و پدران را تحت تأثیر قرار دهد – و تأثیر زیادی بر روابط دارد. اگر فکر می کنید شما یا همسرتان از افسردگی رنج می برید، پس حمایت از یکدیگر و یافتن کمک واقعاً مهم است.

ما در کلینیک ندای آرامش روان این اطمینان را به شما میدهیم که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از این بحران عبور کنید.

این بود مقاله سردی پس از زایمان که ما در این قسمت به آن پرداختیم.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *