دسته‌بندی نشده

مرکز مشاوره در ولیعصر

مرکز مشاوره در ولیعصر

مشاور چه کسی است؟

مشاور فردی است که در رشته روان شناسی یا مشاوره با درجه کارشناسی ارشد یا دکتری فارغ التحصیل شده و صاحب توانایی ها و مهارت هایی است که می تواند بدون قضاوت و بر چسب زدن به صحبت های شما،گوش فرا داده و با  شناسایی مسائل و مشکلات، شما را در اتخاذ روشهای مناسب حل مشکلات کمک می کند.

مرکز مشاوره در ولیعصر

مشاوره چیست

 

مشاوره فرصتی است برای در میان گذاشتن افکار، احساسات و مشکلات شما با فردی متخصص، بی طرف و بدون تعصب که می تواند کمک کند تا مهارتهای جدید را فرا گیرید و راههای برخورد با موقعیتها را بگونه ای بیاموزید که بتوانید مشکلاتی را که در آینده برای شما پیش می آید به نحو تواناتر و کار آمدتر حل کنید. مشاورین تلاش دارند تا شما در جریان گفتگو احساس راحتی کنید. آنها اضطراب شما را درک کرده و کمک می کنند تا بتوانید مسایل مورد نظر خود را مطرح کنید.

مشاوره در واقع قسمت کردن افکار و احساسات شما، با اطمینان و اعتماد، با شنونده ای خوب و بی طرف است تا به شما کمک کند از بار هیجانی و استرس شما کاسته شود. با آموزشهای جدید بر توانمندیهای شما می افزاید و شما را یاری می دهد که بتوانید خود و دیگران را با نگاه جدید ببینید.

 اقدام به مشاوره و ادامه آن امری کاملا اختیاری است. شما در شروع، ادامه یا قطع مشاوره و یا انتخاب مشاور اختیار کامل دارید.

 

اعتماد و اطمینان به مشاور

اعتماد و اطمینان یکی از ارکان بسیار مهم در رابطه ی مشاوره ای می باشد. مشاور در حفظ اسرار مراجعین خود مسئولیت حرفه ای، قانونی، شرعی و اخلاقی دارد.

رازداری، اولین اصل حرفه ای مشاوره است. کلیه موضوعاتی که در جلسه مشاوره مطرح می شود محرمانه مانده و بدون اطلاع و رضایت شما هیچ گونه اطلاعاتی به هیچ فرد یا مقامی داده نمی شود. اصل دیگر در مشاوره پذیرش بی قید و شرط مراجع می باشد. بدین معنا که در مورد شما با هرگونه مشکل، رفتار، اعتقاد، نگرش، خصوصیت و شخصیتی که باشید قضاوتی انجام نمی شود و تا پایان فرایند مشاوره هیچ قضاوت و داوری در مورد شما انجام نمی شود.

 

اهداف مرکز مشاوره 

  1. کمک به ارتقاء سطح دانش و بینش روانشناختی در زمینه مسائل و مشکلات و نیازها
  2. پیشگیری از بروز و شیوع مسائل و مشکلات عاطفی- رفتاری و تحصیلی و توسعه بهداشت روانی
  3. کمک به شناخت صحیح توانایی ها، استعدادها و باورها و محدودیت ها و مشکلات
  4. کمک به تصمیم گیری های عاقلانه و مناسب
  5. کمک به حل مشکلات رفتاری- عاطفی- شناختی- تحصیلی- خانوادگی و مسائل مربوط به ازدواج

کمک به افزایش سازگاری موثر با محیط تحصیل و زندگی، توسعه روابط اجتماعی و پیشرفت تحصیلی

مرکز مشاوره در ولیعصر

روانشناس خوب در تهران

ازدواج چیزی فراتر از داشتن خانه و داشتن فرزند است. ازدواج به این معناست که کسی در کنار شما باشد که عمیقاً شما را دوست داشته حتی اگر شما را در بدترین حالتتان دیده باشد.

مشاوره پیش از ازدواج با یک روانشناس خوب در تهران می تواند به شما کمک کند تا درک عمیق تری از هدف ازدواج خود ایجاد کنید.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در تهران

روانشناسان افرادی هستند که تحصیلات روانشناسی دارند و در زمینه درمان روان بدون دارو و با صحبت کردن فعالیت می‌کنند. روانشناسان می‌توانند در حوزه‌های مختلف روان درمانی فردی، خانواده، زوج، کودک و … فعالیت کنند. افراد زیادی

هستند که علم کافی ندارند.

https://arameshravan.com/

دکتر روانپزشک خوب در تهران

روانپزشکان به درمان اختلالاتی مانند انواع فوبیا ، اختلالات خلقی و به طور کلی اختلالات روانی می پردازند.دکتر روانپزشک تهران بیماران را با استفاده از روش ها و داروهای روان درمانی درمان می کنند.

در صورت داشتن علائم بیماری های اعصاب و روان باید به یک دکتر روانپزشک خوب در تهران مراجعه کرد.

اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال دکتر روانپزشک خوب در تهران هستید پیشنهاد میکنیم با ما همراه باشید.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *