-

مشاوره تلفنی در قم

مشاوره تلفنی در قم

مشاوره تلفنی در قم – مشاوره آنلاین در قم

مشاوره تلفنی در قم را در مرکز مشاوره ندای آرامش روان بیابید. همه ما در هر موقعیتی که باشیم. با هر سن و سال و جنسیتی، از هر طبقه اجتماعی ای و با هر پیشینه ای، گاهی در زندگی با بحران مواجه می شویم. سوال های بی جوابی داریم و نیازمند کمک هستیم. شاید بخواهیم برای ورود به دانشگاه، یک رشته تحصیلی (مشاوره تحصیلی) انتخاب کنیم. ممکن است قصد ازدواج (مشاوره پیش از ازدواج) یا طلاق (زوج درمانی) داشته باشیم. شاید تصمیم گرفته باشیم که صاحب فرزند بشویم (مشاوره کودک و نوجوان) و به اطلاعاتی در مورد شیوه های فرزند پروری نیاز داشته باشیم و…

برای همه این تصمیم های بزرگ نیازمند راهنمایی و مشورت هستیم. و به دلایل مختلف فرصت مراجعه به مرکز مشاوره روانشناسی را نداریم. امروزه یکی از روش های برخورداری از خدمات مشاوره ای، استفاده از خدمات مشاوره تلفنی است. شاید با شنیدان کلمه مشاوره تلفنی یا مشاوره آنلاین اولین سوالی که برای بسیاری از ما پیش می آید. این باشد که آیا مشاوره تلفنی در قم نوع مناسب و مفیدی از مشاوره است؟ آیا با مشاوره تلفنی و غیرحضوری می توان به نتیجه رسید؟ در این مقاله به این موضوع می پردازیم و به ویژگی های مشاوره تلفنی در قم و فواید آن اشاره می کنیم.

مشاوره تلفنی در دستجرد – مشاوره تلفنی در قنوات

یافتن روانشناس متخصص و با تجربه برای مراجعه حضوری، مشغله های کاری، صرف وقت و هزینه زیاد، مشکلات ترافیکی رفت و آمد و … باعث شده است. که بسیاری از مردم از کمک و همراهی متخصصین روانشناسی بهره مند نشوند. مرکز مشاوره تلفنی ندای آرامش روان با مجوز «سازمان نظام روانشناسی و مشاوره»، با همراهی مشاورین و متخصصین با تجربه روانشناسی افتخار دارد که تاکنون توانسته پاسخگوی سوالات جهت رفع مشکلات هم‌وطنان از طریق مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین باشد.

مشاوره تلفنی در سلفچگان – مشاوره تلفنی در کهک

بسیاری از مواقع مشاوره تلفنی در قم می تواند حتی از مشاوره حضوری سودمندتر باشد. ممکن است در بعضی شرایط اضطراری نتوانیم از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنیم. و در لحظه به راهکار یک فرد متخصص و با تجربه که همان مشاوره تلفنی در قم است نیاز داشته باشیم.

به عنوان مثال فرض کنید که پدر یا مادری در کیف مدرسه فرزندشان سیگار پیدا کنند و به هیچ عنوان انتظار چنین چیزی را نداشته باشند. در این شرایط معمولاً والد شدیداً مضطرب می شود و شاید حس کند. باید حتماً با کسی صحبت کند و از او مشورت بگیرد. در چنین شرایطی تماس با یک دوست مفیدتر است یا تماس با یک مشاور؟ چه کسی می تواند راهکارهای مناسبی به این پدر یا مادر ارائه بدهد و او را آرام کند؟ همچنین در شرایطی که افراد نیازمند مشاوره تحصیلی هستند. لازم نیست حتماً از مشاوره حضوری استفاده کنند. می توان به راحتی و از طریق مشاوره تلفنی و یا مشاوره آنلاین در قم در مورد رشته های تحصیلی گوناگون یا رتیه مورد نیاز برای تحصیل در یک رشته تحصیلی خاص اطلاعات به دست آورد.

مزایای مشاوره تلفنی در جعفریه – مشاوره تلفنی در جعفرآباد

دریافت وقت جهت مشاوره تلفنی و یا مشاوره غیرحضوری، مزیت‌ها و فواید بی شماری دارد که در ادامه به چند نمونه از مهم‌ترین مزایای مشاوره تلفنی قم اشاره خواهیم کرد:

  • کاهش هزینه های کلی اعم از حق مشاوره، هزینه های رفت و آمد و دیگر هزینه ها
  • صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
  • دسترسی به مشاورین بیشتر و گستردگی انتخاب برای مراجعینی
  • راحتی استفاده از تلفن و فراگیر بودن آن
  • قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
  • انعطاف پذیری بیشتر با زندگی امروزی مردم
  • ارتباط موثرتر با مشاور در مقایسه با مشاوره روانشناسی از طریق چت آنلاین

کلینیک مشاوره تلفنی ندای آرامش روان

بهترین کلینیک مشاوره تلفنی در قم همواره در راستای ارائه بهترین خدمات روانشناسی در شرایطی که افراد به راحت ترین شکل بتوانند از آن استفاده کنند تلاش می کنند. یک مشاور حرفه ای قادر است تا با برقراری ارتباط حتی از طریق مکالمه تلفنی با مراجع خود ارتباط خوبی بر قرار نماید. و احساس آرامش و امنیت را برای مراجع فراهم آورد.

معمولا افراد برای ارتباط با یک متخصص روانشناس و به کار گیری آموزشهای آنها چه از طریق مراجعه حضوری و چه از طریق مشاوره اینترنتی و تلفتی در قم نیاز به احساس امنیت و آرامش دارند. در مرکز روانشناسی ندای آرامش روان این نکته بسیار با اهمیت می باشد. و تمامی تلاش یک کلینیک روانشناسی حرفه ای برای مخفی ماندن اطلاعات افرادی که به آن مراجعه می کنند است. افراد با این احساس امنیت می توانند درباره لایه های مخفی شخصیت خود با خیال راحت با مشاور روانشناس مشورت نمایند و از راهنمایی آنها استفاده کنند.

جهت تماس با مشاوره تلفنی در اردبیل، مشاوره تلفنی در شیراز، مشاوره تلفنی در سمنان، مشاوره تلفنی در اراک، مشاوره تلفنی در زاهدان، مشاوره تلفنی در گرگان، مشاوره تلفنی در قزوین، مشاوره تلفنی در خرم آباد، مشاوره تلفنی در قم، مشاوره تلفنی در بیرجند، مشاوره تلفنی در ارومیه، مشاوره تلفنی در بوشهر با شماره های  02144297670 – 02144244916 تماس حاصل نمایید.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *