مقالات

درمان اضطراب در آریاشهر

درمان اضطراب در آریاشهر

 

درمان اضطراب در آریاشهر

همه‌ی ما در زندگی، فشارهای روحی و روانی، ترس، دلهره و نگرانی را تجربه کرده‌ایم که این فشارهای روحی اگر از حدی فراتر برود، تمامی زندگی و فعالیت‌های ما را در طول روز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

استرس در آریاشهر

استرس به واکنش طبیعی بدن در برابر عوامل محرک، تغییرات، فشارهای درونی یا بیرونی گفته می‌شود.

این عوامل در شرایط مختلف سبب بر هم خوردن تعادل بدن می‌شوند و بدن هوشمند ما برای مقابله با این حالت تلاش می‌کند تا تعادل از دست رفته را بازگرداند.

 

استرس می‌تواند گاهی خفیف و زودگذر باشد (مانند استرسی که قبل از یک آزمون ساده به ما دست می‌دهد) یا ممکن است شدید باشد و حالت مزمن پیدا کند. در واقع کمی استرس قبل از انجام هرکاری لازم است و می‌تواند به بهتر انجام

شدن آن کار منجر شود. اما استرس شدید و مزمنی که فشارهای روحی و جسمی بیش از حد به فرد وارد می‌کند، می‌تواند تأثیر مخربی بر زندگی او داشته باشد و حتی سبب بیماری شود.

اضطراب در آریاشهر

آیا می‌دانید اضطراب چیست؟

اضطراب یک حالت هیجانی شدید است که معمولاً با احساس ترس، دلهره و نگرانی همراه می‌شود. اختلال اضطراب یکی از رایج‌ترین بیماری‌های روانی در جهان هستند که تمام گروه‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کلینیک روانشناسی در آریاشهر

برای دریافت خدمات مشاوره خوب در تهران، میتوانید به مرکز مشاوره ندای آرامش روان مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره درست و کارآمد نباید فقط به مشاوره ازدواج رایگان بسنده کنید. مشاوره های تلفنی، حضوری، آنلاین در مراکز تخصصی به شما کمک می کند تا بهترین مشاوره ها را دریافت کنید.

 

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی در خدمت شما خواهیم بود: 02144246886

ارتباط با ما:

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

هفت روز هفته 24 ساعت شبانه روز با ما تماس باشید

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید