مقالات

مرکز مشاوره در جمهوری

مرکز مشاوره در جمهوری

 

مشاوره تلفنی در جمهوری

مشاوره تلفنی یا در اصطلاح (Premium Rate) یکی از خدمات جدیدی است که در سالهای اخیر کلینیک ندای ارامش روان ارائه شده است. هدف از ایجاد مشاوره تلفنی این است که افراد از جای جای کشور بتوانند با متخصصین  بدون واسطه صحبت کنند.
یکی از اهداف ایجاد خدمات مشاوره تلفنی ایجاد عدالت و دسترسی همگانی به امکانات و تخصص ها است.

مشاور تلفنی در چه زمان هایی کاربرد دارد؟

مشاوره تلفنی امروزه کارایی خوبی برای مراجعین دارد، بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای صرفه جویی در وقت، که صرف رفت و آمد به کلینیک روانشناسی به صورت حضوری می شود از کلینیک مشاوره تلفنی ندای ارامش روان استفاده کنند.

مهمترین فواید مشاور تلفنی چیست؟

در بسیاری از مواقع افراد در موقعیت های حساس یا خاصی قرار می گیرند که صحبت با یک مشاور تلفنی می تواند ضروری و کارآمد باشد تا در هر مکانی بتوانند دسترسی سریع به مشاوره روانشناس و مشورت را آسان نماید و البته افراد به علت مشکلات متعددی از جمله عدم توانایی جسمی در حرکت، ممانعت نزدیکان، مشغله های فراوان، حضور در شهرهای دور به مرکز مشاوره و… از مشاوره تلفنی استفاده می کنند. در مراکز مشاوره تلفنی از دو روش تماس تصویری یا تماس صوتی استفاده می شود تا فضای صحبت کردن برای افراد آرام و مناسب باشد.

در زمان تصمیم گیری های مهم شغلی یا عاطفی ، تحصیلی یا زناشویی صحبت کردن با یک روانشناس تلفنی می تواند بهترین راهی باشد که افراد می توانند از آن استفاده نمایند و از تکنولوژی برای نیاز به مشورت استفاده نمایند.

سوال هایی که خیلی از مراجعین دارند این است که:
آیا مشاوره تلفنی همان کیفیت مشاوره حضوری را دارد؟
مشاوره تلفنی در چه زمان هایی کاربرد دارد؟

مرکز مشاوره در جمهوری

مشاوره پیش از ازدواج در جمهوری

مشکلات در برقراری ارتباط ممکن است اولین دلیلی باشد که زوج ها به دنبال مشاوره پیش از ازدواج در جمهوری هستند. مشاوره قبل از ازدواج می تواند مهارت های خاصی را در اختیار شما قرار دهد که برای داشتن مکالمات سازنده تر و مقابله بهتر با تعارضات زناشویی در ازدواج خود نیاز دارید، و به طور بالقوه از برخی از چالش هایی که ممکن است در این راه با آن مواجه شوید جلوگیری کند.

مشاوره زوج درمانی در جمهوری

زوج و ارتباط میان آن ها را می توان یکی از مهم ترین مسائل جامعه مطرح نمود. رابطه ی نادرست میان زوجین می تواند خانواده ها نا موفق تشکیل دهد ، تربیت فرزندان را با مشکل رو به رو کند ، طلاق را زیاد کند و هزاران مورد منفی دیگر را تشدید کند. این موارد از مشکلات گاهی بسیار کوچک در روابط زوجین ایجاد می شود. که در کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان این مشکل را حل کرده ایم.

متخصصین ، به اهمیت حل مشکلات زوجین و بهبود رابطه زوجین پی بردند و در جلساتی به نام زوج درمانی به حل این مشکلات پرداخته اند.

مشاوره کودک در جمهوری

والدین، اغلب موارد نمی توانند به درستی تشخیص دهند که فرزندشان چه مشکلی دارد و جدی‌تری مسئله ای که نیاز به کمک حرفه‌ای دارد چیست؟ بیشتر بچه‌ها در برخی از زمینه‌های زندگی مشکلاتی دارند. با این حال، اگر کودک شما به طور مداوم در عملکرد رفتاری، عاطفی و اجتماعی خود با مشکل مواجه می شود، زمان مراجعه به مشاوره کودک فرا رسیده است.

که در این زمینه کلینیک ندای ارامش روان میتواند راهنمایتون کند.

مرکز مشاوره در جمهوری

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید