مقالات

مشاوره تلفنی در صادقیه

مشاوره تلفنی در صادقیه

مشاوره تلفنی در صادقیه

در طول زندگی ممکن است که بارها و مکرر، دریافت مشاوره تلفنی در زمینه های متعدد را تجربه کرده باشید. در این میان علاوه برخدماتی که دریافت می کنید. احتماال دغدغه هایی نیز در خصوص پرداخت هزینه ها خواهید داشت. بنابراین تمام این موارد بر روی تصمیم شما در جهت شروع و یا ادامه ی جلسات مشاوره، اثر گذار خواهد بود.

ندای آرامش روان در این مقاله سعی بر این دارد که موارد و نکاتی در خصوص این دسته ازمشاوره ها، با عنوان مزایا و جنبه های مختلف مشاوره رایگان تلفنی را در اختیار شما دوست گرامی قرار دهد.

موضوعات مشاوره

زمانی که افراد تصمیم به دریافت مشاوره دارند. ممکن که با موضوعات و چالش های متنوعی درزندگی درگیر باشند. بنابراین سعی شده در مشاوره های رایگان تلفنی تمام جنبه ها و موضوعات در نظر گرفته شود به عنوان مثال موضوعاتی از قبیل:

  1. مشاوره خانواده :ازدواج ، زوج، کودک، نوجوان زمینه های مشاوره ی خیانت، طلاق، شکست عشقی
  2. های فردی :اضطراب وسواس، افسردگی، فوبیا، اعتماد به نفس، مشاوره شغلی
  3. مشاوره اعتیاد، مشاوره جنسی
  4. مشاوره تحصیلی: کنکور، منابع، برنامه ریزی تحصیلی(درس نخون و موفق شو)

مشاوره تلفنی در صادقیه

 

تعریفی از روند مشاوره

اصوال مشاوره تعاریف متعدد و فراوانی دارد، اما تعریف زیر میتواند جامع ترین و کامل ترین تعریف قابل ارایه از فرایند مشاوره باشد:

مشاوره عبارت است از یك ارتباط رودررو . به این طریق که مشاور با میزان شناختي كه از خصوصیات اخالقي، عاطفي و شخصیتي مشاوره گیرنده کسب میکند به او کمک میکند تا خود را بهتر بشناسد و به استعدادهاي نهفته خود پي ببرد. راه استفاده از توانایي ها و امكانات را بهتر درک نموده و مسئولیت اعمال و رفتار خود را شخصا بر عهده بگیرد. در این صورت می تواند فردي سازنده باشد و با مشكلات بهتر مبارزه كند. در واقع مي توان گفت كه مشاوره نوعي یادگیري است. مشاور به كمك خود مشاوره گیرنده، آموزشهاي الزم در جهت خود شناسي به او میدهد تا بتواند در ضمن حفظ شخصیت خود با محیط و اطرافیانش نیز سازش موثرایجاد نماید.

فرآیند مشاوره از بسیاری جهات مانند یک تجربه آموزشی است. فرد می تواند بیشتر در مورد خود بیاموزد وهمچنین مهارت های جدیدی کسب می کند. گاهی اوقات، مشاوره شامل یادگیری بیشتر در مورد یک بیماری خاص (مانند افسردگی، اضطراب، اختالالت خوردن) است که فرد تحت تأثیر آن قرار میگیرد، تا بتواند گزینههای درمانی را بهتر درک کند.

کلینیک روانشناسی در صادقیه
چند نمونه از مشاوره ی آموزشی فردی

  1. بهبود مهارت های ارتباطی و بین فردی
  2. خودپذیری و عزت نفس بیشتر
  3. توانایی تغییر رفتارها
  4. بیان و مدیریت بهتر احساسات، از جمله خشم
  5. رهایی از افسردگی، اضطراب یا سایر شرایط سالمت روان
  6. افزایش اعتماد به نفس و مهارت های تصمیم گیری(اعتماد به نفس یا اعتماد به سقف)
  7. توانایی مدیریت موثر استرس(با استرس مبارزه نکن استرس مفیده)
  8. بهبود توانایی حل مسئله و حل تعارض
  9. برنامه ریزی و هدف گذاری
  10. شناخت تفکرات تحریف شده ی مانع پیشرفت
  11. باورهای غلط رایج در مورد مشاوره

کلینیک روانشناسی در صادقیه

مشاوره تلفنی در صادقیه

مشاوره تلفنی و آنلاین به خدمات مشاوره‌ای گفته می‌شود که از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. برعکس مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل می‌شود مانند کامپیوتر، تبلت و تلفن هوشمند از روانشناس یا مشاور کمک بگیرید.

برخی از مهم‌ترین مزایای مشاوره آنلاین عبارتند از:

طبق تحقیقات مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در خارج از کشور به اندازه مشاوره حضوری برای موثر است. نتایج یک مطالعه نشان داد در بیماری‌های روانی مانند افسردگی، اختلال اضطراب اجتماعی، فوبیا و… مشاوره آنلاین درست مانند مشاوره حضوری تاثیر دارد.

بهترین گزینه برای مناطق دور افتاده

مشاوره آنلاین امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ایی را برای افرادی که در روستا زندگی می‌کنند و رفت و آمد برایشان سخت است را فراهم می‌سازد.

رانندگی در مسافت‌های طولانی و صرف زمان زیاد باعث پشیمانی افراد برای مراجعه به روانشناس میز‌شود. اما در مشاوره آنلاین به سرعت و به آسانی می‌توانند از خدمات بهره ببرند.

مناسب برای افراد دارای محدودیت‌های جسمی

مشاوره آنلاین امکان دسترسی افراد معلول یا خانه نشین به خدمات روان درمانی را فراهم می‌کند.اگرچه ممکن است برخی روانشناسان به صورت حضوری نزد افراد معلول بروند اما ممکن است نتوانند همه مراجعین احتمالی را ویزیت کنند.

راحت و مقرون به صرفه است

مشاوره آنلاین معمولا مقرون به صرفه و راحت است. بدلیل اینکه روانشناس به صورت آنلاین افراد را ویزیت می‌کند هزینه‌های اضافی مانند اجاره مطب را ندارد. پس مشاوره آنلاین هزینه کمتری دارد. از طرفی شما با خیال راحت در خانه خود نشسته‌ایید و در جلسات شرکت می‌نمایید و می‌توانید این جلسات را به زمانی که وقت بیشتری دارید موکول کنید.

درمان در دسترس‌تر است

جلسات آنلاین دسترسی به درمان سلامت روان را افزایش می‌دهند. اگرچه افراد به راحتی درباره مسائل مربوط به مراقبت‌های جسمانی با دیگران صحبت کنند اما هنگامی که نوبت به مسائل مرتبط با سلامت روان می‌شود، صحبت کردن برایشان سخت است. دسترسی آنلاین این مسئله را آسان می‌کند.

درمان آنلاین می‌تواند راهی موثر برای یادگیری بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره تلفنی در صادقیه

 

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید