مقالات

مشاوره تلفنی در فردوس

مشاوره تلفنی در فردوس

مشاوره تلفنی در فردوس

 

باورهای غلط در خصوص مشاور و دریافت مشاوره

مگه دیوونم ؟

اگر به کمک نیاز داشته باشم و تصمیم به دریافت مشاوره بگیرم به این معنی خواهد بود که من دیوانه بیمار و یا غیر طبیعی هستم. درست مانند کسی که درست مانند بیماری جسمی، بیماری روانی و اعتیاد نیز از مشکلات پزشکی هستند .

هیچکس منو درک نمیکنه

هیچ کس مشکل من را درک نخواهد کرد. کسی نمی تواند به من با حرف زدن و یا شنیدن حرف هایم کمکی کند. فراید مشاوره فرایندی است که به مرور با دریافت تکنیک های کوتاه مدت و بلند مدت موجب تغییراتی و رشد فرد در زمینه های مختلف شده طوری که پس از مدتی با کمترین نیاز به مشاور از پس چالش های زندگی خود بربیاید .

نمیخوام دارو بخورم

اگر مراجعه داشته باشم ممکن است نیاز به مصرف دارو داشته باشم.در بسیاری از موارد روند مشاوره آموزشی و استفاده از تکنیک های متعدد خواهد بود که درصورت نیاز به دوز های دارویی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد و همگم با روند مشاوره روند بهبودی سرعت بیشتری خواهد گرفت. مصرف دارو مانند بیماری های جسمی، برخی از اختلالات سلامت روان نیاز به رژیم های دارویی کوتاه مدت یا طولانی مدت دارند. این می تواند بخش مهمی از درمان باشد، اما هرگز نباید به شما این احساس را بدهد که خودتان نیستید یا درکنترل نیستید .

مشاور کاری نمیکنه

اگر مشاور با حرف زدن قصد کمک به من را دارد. من می توانم از دوستانم کمک لازم را دریافت کنم. در حالی که یک سیستم پشتیبانی قوی از دوستان و خانواده بسیار مهم است، موارد مهمی وجود دارد که تنها یک متخصص بی طرف می تواند این همراهی را با شما داشته باشد .

کلینیک روانشناسی در فردوس

فرایند مشاوره طولانیه

اگر از مشاور کمک بگیرم باید برای همیشه ادامه دهم. هدف ما همیشه این است که شما را در اسرع وقت به عملکرد “عادی” خود برگردانیم. در حالی که برخی از افراد ممکن است نیاز به مشاوره طولانی مدت داشته باشند، بسیاری از افراد فقط به چند هفته یا چند ماه برای مقابله با مشکل خود نیاز دارند .

هزینه ها بالاست

توان پرداخت مبالغ را ندارم، ندای آرامش روان چندین مورد را برای شما در جهت این موضوع قرار داده علاوه بر امکانات مشاوره ای رایگان، کارگاه های آموزسی رایگان همچنین امکان استفاده از کد های تخفیفی متعدد رافراهم آورده.با این شرایط مبالغ دریافتی کمتر از آنچه فکر می کنید مناسب و به صرفه خواهد بود.

کلینیک روانشناسی در فردوس

مشاوره تلفنی در فردوس

مشاوره تلفنی و آنلاین به خدمات مشاوره‌ای گفته می‌شود که از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. برعکس مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل می‌شود مانند کامپیوتر، تبلت و تلفن هوشمند از روانشناس یا مشاور کمک بگیرید.

برخی از مهم‌ترین مزایای مشاوره آنلاین عبارتند از:

طبق تحقیقات مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در خارج از کشور به اندازه مشاوره حضوری برای موثر است. نتایج یک مطالعه نشان داد در بیماری‌های روانی مانند افسردگی، اختلال اضطراب اجتماعی، فوبیا و… مشاوره آنلاین درست مانند مشاوره حضوری تاثیر دارد.

بهترین گزینه برای مناطق دور افتاده

مشاوره آنلاین امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ایی را برای افرادی که در روستا زندگی می‌کنند و رفت و آمد برایشان سخت است را فراهم می‌سازد.

رانندگی در مسافت‌های طولانی و صرف زمان زیاد باعث پشیمانی افراد برای مراجعه به روانشناس میز‌شود. اما در مشاوره آنلاین به سرعت و به آسانی می‌توانند از خدمات بهره ببرند.

مناسب برای افراد دارای محدودیت‌های جسمی

مشاوره آنلاین امکان دسترسی افراد معلول یا خانه نشین به خدمات روان درمانی را فراهم می‌کند.اگرچه ممکن است برخی روانشناسان به صورت حضوری نزد افراد معلول بروند اما ممکن است نتوانند همه مراجعین احتمالی را ویزیت کنند.

راحت و مقرون به صرفه است

مشاوره آنلاین معمولا مقرون به صرفه و راحت است. بدلیل اینکه روانشناس به صورت آنلاین افراد را ویزیت می‌کند هزینه‌های اضافی مانند اجاره مطب را ندارد. پس مشاوره آنلاین هزینه کمتری دارد. از طرفی شما با خیال راحت در خانه خود نشسته‌ایید و در جلسات شرکت می‌نمایید و می‌توانید این جلسات را به زمانی که وقت بیشتری دارید موکول کنید.

درمان در دسترس‌تر است

جلسات آنلاین دسترسی به درمان سلامت روان را افزایش می‌دهند. اگرچه افراد به راحتی درباره مسائل مربوط به مراقبت‌های جسمانی با دیگران صحبت کنند اما هنگامی که نوبت به مسائل مرتبط با سلامت روان می‌شود، صحبت کردن برایشان سخت است. دسترسی آنلاین این مسئله را آسان می‌کند.

درمان آنلاین می‌تواند راهی موثر برای یادگیری بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

درمانگر خوب در منطقه 5 محدوده فردوس

یکی از روش های جستجو برای یافتن درمانگر خوب در منطقه 5 محدوده فردوس جستجو در اینترنت است. شما می توانید از طریق سایت کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان با توجه به نیاز خود برای یافتن روانشناس یا مشاور در شهر تهران اقدام کنید و با تعیین وقت حضوری یا تلفنی به کلینیک روانشناسی ندای ارامش روان مراجعه کنید. متاسفانه امروزه با توسعه روز افزون شبکه های اجتماعی در سطح جامعه، شاهد افزایش افراد روانشناس نما هستیم و برای در امان ماندن از گزند چنین افرادی، پیشنهاد می شود به کلینیک هایی مراجعه کنید که همانند کلینیک ما دارای پروانه فعالیت از طرف سازمان بهزیستی باشند.

https://arameshravan.com/

کلینیک روانشناسی در فردوس

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

 

مشاوره تلفنی در فردوس

مشاوره تلفنی در فردوس

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید