کلینیک روانشناسی در بهبودی
مقالات

کلینیک روانشناسی در بهبودی

کلینیک روانشناسی در بهبودی

مرکز مشاوره در بهبودی

کلینیک روانشناسی و مشاوره ندای آرامش روان با هدف ارائه خدمات روانشناسی با چندین سال فعالیت موفق، در زمینه مشاوره و خدمات روانشناسی بهترین کلینیک روانشناسی در بهبودی می باشد.

در این مدت هدف کلینیک ندای آرامش روان حال بهتر و خدمات بهتر به مراجعه کنندگان بوده است که استفاده از مشاورین و روان درمانگران حرفه ای  مجرب به این هدف جامه عمل می پوشاند.

کلینیک ندای آرامش روان خدماتی مختلفی از قبیل زوج درمانی،سکس تراپی،مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره فردی، مشاوره گروهی ، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج ، استعداد یابی و سنجش هوش نوروفیدبک ارائه می کند.

کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان در تهران، با همکاری جمعی از بهترین روانشناسان و مشاوران آماده ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان می باشد.

https://arameshravan.com/

مشاوره پیش از ازدواج در بهبودی

زوج و ارتباط میان آن ها را می توان یکی از مهم ترین مسائل جامعه مطرح نمود. رابطه ی نادرست میان زوجین می تواند خانواده ها نا موفق تشکیل دهد ، تربیت فرزندان را با مشکل رو به رو کند ، طلاق را زیاد کند و هزاران مورد منفی دیگر را تشدید کند. این موارد از مشکلات گاهی بسیار کوچک در روابط زوجین ایجاد می شود.

متخصصین ، به اهمیت حل مشکلات زوجین و بهبود رابطه زوجین پی بردند و در جلساتی به نام زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج در بهبودی و تهران به حل این مشکلات پرداخته اند.

https://arameshravan.com/

مشاوره خوب در بهبودی

یکی از مهم ترین نهاد هایی که در تمامی جوامع وجود دارد خانواده است. این نهاد به عنوان کانونی برای فرزندآوری و رشد فرزندان از اهمیت بالایی برخوردار است و سلامت آن مورد توجه است. اما خانواده نیز با مشکلاتی برخورد می کند که انسجام و سلامت این کانون را برهم می ریزد. به همین دلیل است که متخصصین تحت عنوان متخصصین مشاوره خانواده آموزش دیده اند تا در چنین شرایطی به حل مشکلات بپردازند.

یک خانواده نا سالم تاثیر بسیار مخربی بر روی سلامت تک تک افراد می گذارد به همین علت است پیگیری مشکلات و حل آن ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بهترین راه برای پیگیری و حل مشکلات خانواده مراجعه به مشاور خانواده است. اگر به دنبال مشاور خوب در بهبودی و یا غرب تهران هستید پیشنهاد ما به شما دکتر امیر پیرایش زوج درمانگر ماهر است.

https://arameshravan.com/

روانشناس کودک در بهبودی

کودکان را می توان به عنوان آسیب پذیر ترین قشر هر جامعه ای در نظر گرفت. در این دوران از زندگی کوچک ترین حادثه یا واقعه ای تاثیر بسیار زیادی بر شخصیت افراد علی الخصوص ضمیر ناخوداگاه آن ها خواهد داشت. همین موضوع باعث میشود که سلامت روانی کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. سلامت روحی کودکان به راحتی و توسط افراد غیر متخصص قابل تشخیص نیست. به همین علت است که مشاوره کودک برای بسیاری از افراد این سنین لازم است. کودکان به خوبی قابلیت انتقال مشکلات درونی خود را ندارند و باید با روش ویژه خود مورد برسی قرار بگیرند. روانشناس کودک در بهبودی را در کلینیک ما بیابید.

https://arameshravan.com/

روانشناس خوب در بهبودی

روانشناسان به دنبال درک و توضیح افکار، احساسات، عواطف و رفتار می باشند.
با توجه به موضوع مطالعه، روانشناسان از تکنیک هایی مانند مشاهده، ارزیابی و آزمایش استفاده می‌ کنند تا نظریه هایی درباره اعتقادات و احساساتی که بر عملکرد فرد تأثیر می گذارد، بسازند.

روانشناسان اغلب اطلاعات را جمع‌ آوری می ‌کنند و رفتار را از طریق تجربیات آزمایشگاهی، روانکاوی، یا روان ‌درمانی کنترل می‌ کنند.

همچنین آنها تست‌های شخصیت، عملکرد، استعداد و یا هوش را می ‌سازند.

آنها به دنبال الگوهای رفتاری یا روابط علت و معلولی بین رویدادها می باشند و از این اطلاعات در هنگام آزمایش تئوری ‌ها در تحقیقات خود و یا درمان بیماران مورده استفاده قرار می دهند. در کلینیک ندای آرامش روان روانشناس خوب در بهبودی گرد هم آمدند.

https://arameshravan.com/

مشاوره تلفنی در تهران

مشاوره تلفنی در تهران معمولا مقرون به صرفه و راحت است. به دلیل اینکه روانشناس به صورت آنلاین افراد را ویزیت می‌کند هزینه‌های اضافی مانند اجاره مطب را ندارد. به همین دلیل مشاوره آنلاین هزینه کمتری دارد. از طرفی شما با خیال راحت در خانه خود نشسته‌ایید و در جلسات شرکت می‌نمایید و می‌توانید این جلسات را به زمانی که وقت بیشتری دارید موکول کنید.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید