کلینیک روانشناسی در جیهون
مقالات

کلینیک روانشناسی در جیهون

کلینیک روانشناسی در جیهون
مرکز مشاوره در جیهون

مرکز مشاوره ندای آرامش روان دارای انواع خدمات برای کمک به فارسی زبانان عزیز می باشد. این تضمین را به شما خواهیم داد هرنوع خدماتی که در این مرکز انجام میشود با بالاترین کیفیت توسط بهترین مشاوران و روانشناسان ایران انجام خواهد شد. مرکز مشاوره در جیهون

https://arameshravan.com/

مشاوره پیش از ازدواج در جیهون

زوج درمانی روان پویا – مشاوره پیش از ازدواج در جیهون

این نوع درمان بیشتر بر گذشته تمرکز دارد تا مشکلات درون ازدواج را در زمان حال حل کند. در طول زوج درمانی روان پویشی (PCCT)، با ترس ها و خواسته های ناخودآگاه خود آشنا خواهید شد و ارتباطات آزادانه با شریک زندگی خود خواهید داشت. هر فرد صحبت می کند در حالی که دیگری گوش می دهد. هنگامی که ارتباط بین هر دو شریک بهبود یافت، جلسات PCCT ممکن است شامل تمرینات نقش آفرینی نیز باشد. این روش زمانی انتخاب می شود که بخش‌ هایی از صحنه ‌های یک فیلم یا برنامه تلویزیونی می‌تواند به زوج ‌ها کمک کند تا ارتباط مؤثرتری با یکدیگر برقرار کنند.

https://arameshravan.com/

مشاوره خوب در جیهون

زوج های متاهل زندگی پرمشغله ای دارند، بنابراین کمک به شما و شریک زندگیتان برای درک دیدگاه های یکدیگر ضروری است. برای کمک گرفتن از مشاور خوب در جیهون بر روی لینک زیر کلیک کنید.

https://arameshravan.com/

روانشناس خوب در جیهون

همه زوج ‌ها نظرات یا تعارض‌ های متضادی را تجربه می‌کنند و جلسات مشاوره می ‌تواند راه حل ‌هایی را برای زوج ‌ها فراهم کند تا با مشارکت، تعارضات را حل کنند. روانشناس خوب در جیهون را در لینک زیر پیدا کنید.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در جیهون

افراد ممکن است ایده های متفاوتی در مورد تشکیل خانواده داشته باشند. مشاوره زوجین کمک می کند تا افراد در مورد چگونگی تشکیل خانواده به عنوان یک جبهه متحد، بحث کنند. درمانگر خوب در جیهون را در کلینیک ما پیدا کنید، تا بتوانید خانواده ی مستحکمی داشته باشید.

https://arameshravan.com/

مشاوره تلفنی در شمال تهران

روانشناس آنلاین و مشاوره تلفنی در شمال تهران یک روش موثر برای ارائه خدمات روانشناسی به افراد در دسترسی به مشاوره روانشناسی است. این روش امکان ارتباط با روانشناسان آنلاین و تعامل با آن‌ها را فراهم می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات روانی و اجتماعی خود برخورد کنند. برخورد با مشکلات روانی و پیشگیری از تدهور وضعیت روانی به وسیله این خدمات آسان‌تر و دسترسی‌پذیرتر می‌شود.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید