کلینیک روانشناسی در حبیب الهی
مقالات

کلینیک روانشناسی در حبیب اللهی

کلینیک روانشناسی در حبیب اللهی

مرکز مشاوره در حبیب اللهی

تجربه و سابقه روانشناسان در مرکز مشاوره در حبیب اللهی

همیشه نمی توان گفت کسی که سن بیشتری دارد مهارت بیشتری هم دارد و روانشناس باسابقه روانشناس بهتری است! اما اگر یک روانشناس با تجربه در پاسداران وجود داشته باشد و چند روانشناس کم تجربه تر که همگی از دیگر جهات با هم یکی هستند یعنی تخصص یکسانی دارند و مراجعه کنندگان از همه راضی هستند، بهتر است به روانشناس باسابقه تر و باتجربه تر مراجعه کنید مگر اینکه یکی از این روانشناس ها تخصصی مربوط با مشکل شما داشته باشد. در لینک زیر لیست روانشناسان در کلینیک روانشناسی در حبیب اللهی ندای آرامش روان موجود است شما میتوانید سابقه و تجربه آنها را با توجه به رزومه بررسی کنید.

https://arameshravan.com/

مشاوره پیش از ازدواج در حبیب اللهی

روانشناسی که بدون توجه به نوع اختلال و کمکی که می خواهد به مراجعه کننده خود بکند، تعداد زیادی جلسه مشاوره تجویز می کند، روانشناس خوبی نیست. روانشناس خوب کسی است که برای هر مراجع، باتوجه به نوع مسئله او و مشکلاتی که دارد تعداد جلسه تجویز کند.برای مشاوره پیش از ازدواج در حبیب اللهی به حداقل 5 جلسه نیاز دارید.

https://arameshravan.com/

مشاوره خوب در حبیب اللهی

واقعیت این است که حوزه های روانشناسی آنقدر تخصصی و گسترده شده اند که در برخی از موارد مثل اختلالات خاص یا مشاوره در زمینه های خاص، اصلاً نمی توان از همه روانشناسان انتظار داشت در آن زمینه تخصص داشته باشند.

ممکن است یک روانشناس به طور تخصصی به اختلالات خواندن و نوشتن پرداخته باشد و در این زمنیه مهارت داشته باشد و روانشناس دیگر در زمینه درمان وسواس فکری عملی تخصص داشته باشد و روانشناس دیگری در درمان افسردگی مهارت داشته باشد. پس بهتر است قبل از اینکه روانشناس خود را انتخاب کنید، ببینید شخصی که می خواهید برای مشاوره پیش او بروید، چه تخصصی دارد.

منظور ما از تخصص لزوماً رشته درسی نیست بلکه گاهی یک فرد در زمینه ای خاص تجربه و مهارت فوق العاده  ای کسب کرده است. مثلاً ممکن است یک روانشناس برای حل مشکلات اعتیاد توانا باشد و روانشناس دیگر در زمینه مشاور ازدواج برتری باشد. روانشناسان کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان به عنوان مشاور خوب در حبیب اللهی در حوزه های مختلفی تخصص دارند و می توانند در هر زمینه ای به شما کمک کنند.

https://arameshravan.com/

روانشناس خوب در حبیب اللهی

روانشناس خوب در حبیب اللهی با شما رابطه صمیمی برقرار می کند :

رابطه صمیمی و احساس خوب یکی از مهم ترین رکن های مشاوره و درمان می باشد.
در واقع یک دکتر روانشناس خوب و یا یک مشاور خوب ، با شما رابطه ای صمیمی برقرار می کند تا محیطی امن برای بیان مشکلات و همینطور تخلیه هیجانی و عاطفی خود داشته باشید.
اگر احساس می کنید صمیمیت و یا احساس امنیت اولیه با روانشناس و مشاور برای شما شکل نگرفت،
لازم است در این مورد با درمانگر خود صحبت کنید.
به بیانی دیگر شما با دیدن روانشناس یا مشاور خود باید حس خوبی داشته باشید.
البته این بدان معنی نیست که همیشه با حال خوب از اتاق او بیرون بروید.
برخی اوقات، حرف های یک روانشناس مانند یک دارو تلخ می باشد.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در حبیب اللهی

برخی از روانشناسان تنها در زمان مشاوره با مراجعان، به رشته خود می پردازند و در ساعات دیگر زندگیشان هیچ مطالعه و تلاشی در زمینه روانشناسی نمی کنند. چنین افرادی، نمی توانند روانشناس خوبی باشند.

درمنگر خوب در حبیب اللهی کسی است که مدام در حال توسعه و به روز رسانی دانسته هایش باشد، مجله ها و مقالات تحقیقی جدید را بخواند و سعی کند دانش خود را افزایش دهد. گذشته از این، کسی که غیر از ساعات حضور در دفتر مشاوره، مشغول فعالیت هایی مثل تدریس و تحقیق در رشته خودش نیست، به احتمال زیاد علاقه چندانی هم به رشته و کارش ندارد و چنین کسی را نمی توان یک روانشناس خوب دانست. مرکز روانشناسی در پاسداران می تواند در زمینه های مختلف روانشناسی به شما کمک کند.

https://arameshravan.com/

مشاوره تلفنی در تهران

از مزایای مشاوره تلفنی در حبیب اللهی

  • دسترسی راحت
  • مقرون به صرفه
  • بهترین گزینه برای مناطق محروم
  • دسترسی راحت برای افراد خارج از کشور
  • و…..

برای دریافت مشاوره تلفنی در تهران با کلینیک ندای آرامش روان ارتباط بگیرید. 02144244916

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید