کلینیک روانشناسی در درمان نو
دسته‌بندی نشده

کلینیک روانشناسی در درمان نو

کلینیک روانشناسی در درمان نو
مرکز مشاوره در درمان نو

کلینیک روانشناسی در درمان نو

در کلینیک رواشناسی ندای آرامش روان ما به شما بهترین و مجرب ترین مشاوران و روانشناسان را معرفی می کنیم.در مرکز مشاوره در درمان نو (کلینیک ندای آرامش روان) انواع خدمات مشاوره فردی، زوج، پیش از ازدواج، نوروفیدبک، نقشه مغزی، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره تحصیلی و… ارائه می شود.

https://arameshravan.com/

مشاوره پیش از ازدواج در درمان نو

زوج درمانی چيست و چه جايگاهی دارد؟ اختلافات بین زوجین، امری طبیعی است؛ آنچه اهمیت دارد نحوه حل کردن مشکلات همچنین نحوه مشارکت و سازگاری زوجین در سختی های زندگی است. در برخی از موارد زوجین به دلایل محتلف مانند ناتوانی در گفت و شنود همدلانه، عدم ابراز صحیح هیجانات، نداشتن مهارتهای حل مسئله، قدرت طلبی، اشتباه در معیار های انتخاب همسر و… نمی توانند اختلافات زناشویی خود را به خوبی مدیریت و رفع کنند. در این شرایط بهتر است از مشاوره روانشناسی تخصصی و خدمات زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج در درمان نو استفاده کنید. چرا که هر چه تنش ها و تعارض ها عمیق تر شود، بازسازی رابطه بر پایه صمیمت و احترام متقابل مشکل تر میشود. تجربه ازدواج موفق، مستلزم تلاش دو طرف است. مشارکت و همکاری شما و همسرتان در جلسات درمانی در موفقیت درمانی اهمیت بسیاری دارد

https://arameshravan.com/

مشاوره خوب در درمان نو

ویژگی های مشاور خوب در درمان نو

  • ارتباط کلامی قدرتمند: در مرحله‌ی اول، اکثریت افراد تمایلی ندارند تا از مشکلات و اشتباهات خود صحبت کنند. یک روانشناس خوب باید این توانایی را داشته باشد که بعد از جلب حس اعتماد فرد، آن را برای بیان مشکلات و اشتباهات متمایل کند.
  • داشتن سلامت روان: درست خواندید. یک روانشناس هم باید در اولیه‌ترین ویژگی‌های خود، سلامت روان داشته باشد. متاسفانه آمار نشان می‌دهد که در میان حتی روانشناسان به نام و مشهور هم افرادی که از سلامت روان برخوردار نیستند، مشاهده می‌شود.
  • راز نگهدار بودن: اگر نگوییم مهمترین ویژگی یک روانشناس راز دار بودن آن است، حداقل این ویژگی را باید جز مهم‌ترین ویژگی‌های یک روانشناس حتی معمولی در نظر بگیریم. در جلسات مشاوره افراد در مورد مخفیانه‌ترین و پنهانی‌ترین اتفاقات خود سخن می‌گویند، به همین دلیل است که روانشناسان باید راز نگه دارترین افراد باشند.
  • ارتقا دانش و علم: درست است که با گذشت زمان بر تعداد تجربیات روانشناسان افزوده می‌شود اما این موضوع نباید مانع شود تا روانشناسان از پیشرفت‌ها و موضوعات به روز حوزه‌ی کاری خود عقب بمانند. در واقع آن‌ها باید با مطالعه‌ی هر چه بیشتر کتب و مقالات علمی، دانش خود را به روز کنند.
  • داشتن وجدان کاری: در این روزها که پول به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افراد تبدیل شده است، روانشناسان اما نباید وجدان و روح خود را به پول بفروشند. زیرا در صورتی که تمرکز اصلی آن‌ها به پول درمان باشد نه تنها نمی‌توانند کمک زیادی به مراجعینشان بکنند بلکه آن‌ها را در چاله‌ی بزرگتری خواهند انداخت. البته این موضوع به این معنا نیست که روانشناسان نباید پول دریافت کنند، بلکه منظور این است که باید اولویت را سلامت افراد قرار دهند.
  • شکیبا و بردبار باشند: یکی از خصوصیات مهم روانشناسان خوب صبور بودن آن‌ها است. مثلا ممکن است مراجعه‌کننده‌ای با مشکلات زیادی رو به رو باشد و در چند جلسه هیچ صحبتی نکند و مشکلات خود را بروز ندهد، این درمانگر است که با شکیبایی و قدرت ارتباطی که دارد، مراجعه کننده را به صحبت کردن و بیان کردن مش

https://arameshravan.com/

روانشناس خوب در درمان نو

اضطراب یک احساس ناخوشایند شبیه به ترس و بیم که از دلایل مشخص یا نامشخص به وجود می‌آید. در بسیاری از موارد اضطراب یک واکنش کاملا طبیعی بدن است. مثلا برای همه‌ی افراد، روز اول کاری، روز اول مهاجرت و … دارای اضطراب است که کاملا منطقی و طبیعی است. این احساس زمانی خطرناک است که به دلایل نامشخص و یا به صورت پیوسته و مداوم وجود داشته باشد. در واقع اضطراب طولانی مدت می‌تواند یکی از علائم افسردگی نیز باشد به همین دلیل است که باید هر چه زودتر در جهت درمان آن تلاش کرد.

در صورتی که هر کدام از مشکلات روحی و روانی درمان نشود، روز به روز بر شدت آن افزوده خواهد شد. شاید اگر شما جز آن افرادی باشید که به کشور دیگری مهاجرت کرده‌اید با خودتان فکر کنید برای درمان مشکلات روحی خودتان چه کاری باید انجام دهید. درست است که در همه‌ی کشورها درمانگران حاذق و کاربلدی وجود دارند اما درک نادرست آن‌ها از فرهنگ و روحیات شما ممکن است باعث شود که آن‌ها نتوانند به شما کمک کنند.

امروزه در عصر ارتباطات و با پیشرفت تکنولوژی، برقراری ارتباط‌های آنلاین و اینترنتی فرآیندی بسیار راحت و آسان است. به همین دلیل افراد زیاد می‌توانند از آن استفاده کنند. در صورتی که شما هم در ایتالیا هستید اما می‌خواهید با یک روانشناس ایرانی به مشاوره بپردازید، پیشنهاد ما به شما مشاوره یک روان درمانگر با سابقه و حاذق و روانشناس وب در درمان نو به نام جناب آقای دکتر امیر پیرایش است.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در درمان نو

 درمانگر خوب در درمان نو، بیش از آنکه گوینده است، شنونده خوبی است :

بخش زیادی از فرآیند روانشناسی به تخلیه فردی و همینطور بیان رازها باز می گردد.
یک مشاور خوب و یا یک دکتر روانشناس خوب، شخصی است که به صحبت های مراجع خود به دقت گوش می دهد.
همچنین شواهد را در کنار یکدیگر قرار می دهد.
در برخی از مواقع، شنیدن صحبت های مراجعه، خود درمان و حل مسئله می باشد.
امکان دارد یک مشاور تازه کار این موضوع را نادیده بگیرد.

تحقیقات علمی و روانشناسی نشان می دهد که بیان مشکلات و فشارهای فردی، تا میزان زیادی از شدت مشکل و بار روانی ناشی از آن می کاهد.

https://arameshravan.com/

مشاوره تلفنی

شاید با خودتان فکر کنید که چرا باید مشاوره به صورت غیرحضوری انجام شود در حالی که تعداد زیاد درمانگر متخصص به صورت حضوری وجود دارد. در پاسخ باید گفت که علت استفاده از مشاوره آنلاین نبود و یا کمبود درمانگر نیست، بلکه دیگر ویژگی‌های این روش باعث می‌شود تا از آن استفاده کنند. به همین دلیل در ادامه ویژگی‌ها و مزایای مشاوره آنلاین را با هم بررسی می‌کنیم.

  • احساس راحتی: یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد از مشاوره آنلاین استفاده می‌کنند، داشتن احساس راحتی با درمانگر است. در واقع زمانی که شما به صورت رو در رو مشاور را نمی‌بینید، راحتتر در مورد اشتباهات و خطاهای خودتان صحبت می‌کنید.
  • استفاده از درمانگران باتجربه در تمام دنیا: ممکن است شما هم اسم تعداد زیادی روان درمانگر و تراپیست را شنیده باشید اما به دلایل زیادی از جمله دور بودن فاصله‌ی جغرافیایی توانایی مراجعه به آن را ندارید، برای حل این موضوع می‌توانید از مشاوره آنلاین و اینترنتی استفاده کنید و از راهنمایی‌ها و مشورت‌های آن‌ها کمال استفاده را بکنید.
  • صرفه‌جویی در وقت: اگر در شهرهای بزرگی مثل تهران، مشهد و … زندگی کرده باشید، می‌دانید که معمولا در هر مراجعه به درمانگری در حدود دو ساعت باید صرف رفت و برگشت شما شود. این در حالی است که به صورت آنلاین شما می‌توانید بدون صرف وقت زیاد با یک روانشناس خوب در تهران مشاوره تلفنی داشته باشید.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید