مقالات

کلینیک روانشناسی در شادمهر

 

کلینیک روانشناسی در شادمهر

مشاوره خانواده در شادمهر

خانواده درمانی در سلامت و عملکرد خانواده نقش بزرگی را ایفا می کند و می تواند کمک بزرگی در دوران سخت یا وجود مشکلات رفتاری و روانی در فردی از خانواده و حتی حل مشاجرات خانوادگی کمک کند .

خیانت زناشویی:

خیانت زناشویی زندگی عاطفی هر فردی را به آشوب می کشاند .

تغییر مداوم احساسات و پرخاشگری های مشکل ساز و به طور کلی به وجود آمدن طیف گسترده ای از احساسات منفی بعد از خیانتشامل سردرگمی ، بلاتکلیفی از آینده ، نگرانی درباره رابطه زناشویی ، اسیب های روانی و خشم و… را می توان دید .

مشاوره پیش از ازدواج در شادمهر

  • مشاوره قبل از ازدواج ، یکی از انواع مشاوره و درمان است که به زوجین کمک می کند تا آمادگی لازم برای ازدواج را کسب کنند، که معمولا توسط مشاوران ازدواج و خانواده صورت میگیرد.

 

  • مشاوره ازدواج در شادمهر استاندارد های لازم برای ازدواج دو نفر از جمله تطابق ها و ویژگی های سنتی، فرهنگی، تحصیلی، اقتصادی، قومی ومذهبی ارائه می دهد.

 

با این نوع مشاوره می توانید از این موضوع که شما و شریک زندگیتان رابطه ای سالم و پایدار را با یکدیگر دارید مطمئن شوید و به شما شانس بیشتری برای یک رابطه قدرتمند و راضی کننده داده می شود.

خدمات مراکز مشاوره ازدواج در شناسایی و تشخیص ضعف هایی که ممکن است آینده ازدواج شما را دچار مشکل کند، کمک کننده خواهد بود.

مسائلی که در مشاوره قبل ازدواج راجع به آنهاصحبت می شود شامل این موارد هستند:

امور مالی ، ارتباطات ، ارزشها و عقاید ، نقش ها ، عاطفه و محبت ، رابطه جنسی ، میل به بچه دار شدن و تربیت کودک ، ارتباطات خانوادگی ، تصمیم گیری ، روش ها و فنون مقابله با خشم ،گذراندن اوقات فراغت ، اوقات با هم بودن، اهداف شغلی و حرفه ای ، مکان زندگی و  موارد دیگری که در جلسات مشاوره قبل از ازدواج بررسی می شوند شامل آرزو ها، تمایلات، توقعات، خط قرمز ها و… است)

کلینیک روانشناسی در شادمهر

زوج درمانگر در شادمهر

از دیگر موارد صمیمیت که در زمینه ی زوج درمانی بیان شده وجود صمیمیت جسمی ، صمیمیت معنوی ، زیبایی شناختی ،زمانی و اجتماعی می باشد . وجود تفاوت های شدید در مولفه های صمیمیت هر یک از زوجین از رضایت آن ها خواهد کاست .

عمق صمیمیتی که افراد در رابطه خود ایجاد می کنند بی میزان زیادی بستگی به توانایی آنان برای ارتباط دقیق ، موثر و روشن با افکار ، احساسات ، نیاز ها و خواسته ها و تمایلات دارد .

بنابراین یادگیری چگونگی ارتباط کار آمد ، اولین گام در فرایند ایجاد رابطه ای خوب به شمار می رود .

بسیاری از همسرانی که به مرکز زوج درمانی و نزد دکتر زوج درمانی مراجعه می کنند تا با مشکلات رابطه زناشویی خود کنار بیایند ، اغلب بیان می کنند که ارتباط ضعیف دلیل اصلی آن ها می باشد

مشاوره تلفنی در شادمهر

روانشناس آنلاین و مشاوره تلفنی در شمال تهران یک روش موثر برای ارائه خدمات روانشناسی به افراد در دسترسی به مشاوره روانشناسی است.

این روش امکان ارتباط با روانشناسان آنلاین و تعامل با آن‌ها را فراهم می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات روانی و اجتماعی خود برخورد کنند.

برخورد با مشکلات روانی و پیشگیری از تدهور وضعیت روانی به وسیله این خدمات آسان‌تر و دسترسی‌پذیرتر می‌شود.

 

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

 

کلینیک روانشناسی در شادمهر

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید