کلینیک روانشناسی در منطقه 22
مقالات

کلینیک روانشناسی در منطقه ۲۲

کلینیک روانشناسی در منطقه ۲۲

مرکز مشاوره در منطقه ۲۲

مهم‌ترین خدمات مرکز کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان در تهران شامل موارد زیر است:

  • درمان انفرادی برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان مرکز مشاوره در منطقه 22.
  • زوج‌درمانی برای زوج‌های متأهل یا کسانی که قرار ملاقات دارند با هدف بهبود ارتباطات، ایجاد اعتماد و کمک به حل تعارض‌ها. درمانگران ما در کار با افراد با زمینه‌های فرهنگی مختلف از جمله فرهنگ ایرانی تخصص دارند.
  • خانواده درمانی برای والدین و فرزندانی که با هم یا جدا از هم زندگی می‌کنند. درمانگران ما در کار با خانواده هایی با زمینه‌های فرهنگی مختلف از جمله فرهنگ ایرانی تخصص دارند.

https://arameshravan.com/

مشاوره پیش از ازدواج در منطقه ۲۲

بسیاری از روانشناسان بر رویکردهای درمانی قدیمی و منسوخ تکیه می کنند که با رویکردهای مدرن تر و مبتنی بر شواهد جایگزین شده اند. ایده خوبی است که به دنبال روانشناسی باشید که تعهد خود را به یادگیری، رشد و قرار گرفتن در لبه علم روانشناسی مدرن نشان دهد.

در کلینیک ندای آرامش روان از بروزترین رویکردها برای مشاوره پیش از ازدواج در منطقه 22 استفاده میشود.

کلینیک روانشناسی در منطقه ۲۲

https://arameshravan.com/

مشاوره خوب در منطقه ۲۲

تعداد زیادی مرکز مشاوره، کلینیک روانشناسی و روانشناس ماهر در تهران و منطقه 22 وجود دارد، اما چگونه روانشناس یا مشاوری را انتخاب می کنید که برای شما مناسب باشد؟ شما با روانشناسی که انتخاب می کنید همکاری خواهید کرد، بنابراین مهم است فردی را پیدا کنید که برای شما موثر و مناسب باشد.

برای رزرو وقت با مشاور خوب در منطقه 22 از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://arameshravan.com/

روانشناس خوب در منطقه ۲۲

برای بسیاری از افراد، یافتن روانشناس خوب در منطقه 22 با معرفی و توصیه از طرف دوستان، خانواده و پزشک شروع می شود. معرفی روانشناس یا مشاور از طرف افرادی که می شناسید راهی عالی برای یافتن یک درمانگر توانمند است.

با این حال، برخی از افراد تمایل چندانی به معرفی درمانگر از طرف اطرافیان خود ندارند، که می تواند کاملاً درست باشد. بنا به هر دلیلی، اگر که نخواهید کسی از جستجوی شما برای پیدا کردن روانشناس یا مشاور اطلاعی داشته باشد، جستجو برای یافتن یک متخصص روانشناسی در تهران می تواند برای شما بسیار خصوصی باشد.

همچنین ممکن است بخواهید به جای معرفی درمانگر مناسب از طرف دوستان و آشنایان، تحقیقات شخصی و خاصی انجام دهید. شما پس از انجام برخی تحقیقات، می توانید گزینه های خود را با پزشک، دوستان یا خانواده خود در میان بگذارید.

شما میتوانید از طریق سایت زیر و از قسمت درمانگران مرکز با مطالعه رزومه روانشناسان مرکز یک انتخاب عالی داشته باشید.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در منطقه ۲۲

یکی از روش های جستجو برای یافتن درمانگر خوب در منطقه 22 جستجو در اینترنت است. شما می توانید از طریق سایت کلینیک روانشناسی ندای آرامش روان با توجه به نیاز خود برای یافتن روانشناس یا مشاور در شهر تهران اقدام کنید و با تعیین وقت حضوری یا تلفنی به کلینیک روانشناسی ندای ارامش روان مراجعه کنید. متاسفانه امروزه با توسعه روز افزون شبکه های اجتماعی در سطح جامعه، شاهد افزایش افراد روانشناس نما هستیم و برای در امان ماندن از گزند چنین افرادی، پیشنهاد می شود به کلینیک هایی مراجعه کنید که همانند کلینیک ما دارای پروانه فعالیت از طرف سازمان بهزیستی باشند.

https://arameshravan.com/

کلینیک روانشناسی در منطقه ۲۲

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی و آنلاین به خدمات مشاوره‌ای گفته می‌شود که از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. برعکس مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل می‌شود مانند کامپیوتر، تبلت و تلفن هوشمند از روانشناس یا مشاور کمک بگیرید.

برخی از مهم‌ترین مزایای مشاوره آنلاین عبارتند از:

طبق تحقیقات مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در خارج از کشور به اندازه مشاوره حضوری برای موثر است. نتایج یک مطالعه نشان داد در بیماری‌های روانی مانند افسردگی، اختلال اضطراب اجتماعی، فوبیا و… مشاوره آنلاین درست مانند مشاوره حضوری تاثیر دارد.

بهترین گزینه برای مناطق دور افتاده

مشاوره آنلاین امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ایی را برای افرادی که در روستا زندگی می‌کنند و رفت و آمد برایشان سخت است را فراهم می‌سازد.

رانندگی در مسافت‌های طولانی و صرف زمان زیاد باعث پشیمانی افراد برای مراجعه به روانشناس میز‌شود. اما در مشاوره آنلاین به سرعت و به آسانی می‌توانند از خدمات بهره ببرند.

مناسب برای افراد دارای محدودیت‌های جسمی

مشاوره آنلاین امکان دسترسی افراد معلول یا خانه نشین به خدمات روان درمانی را فراهم می‌کند.اگرچه ممکن است برخی روانشناسان به صورت حضوری نزد افراد معلول بروند اما ممکن است نتوانند همه مراجعین احتمالی را ویزیت کنند.

راحت و مقرون به صرفه است

مشاوره آنلاین معمولا مقرون به صرفه و راحت است. بدلیل اینکه روانشناس به صورت آنلاین افراد را ویزیت می‌کند هزینه‌های اضافی مانند اجاره مطب را ندارد. پس مشاوره آنلاین هزینه کمتری دارد. از طرفی شما با خیال راحت در خانه خود نشسته‌ایید و در جلسات شرکت می‌نمایید و می‌توانید این جلسات را به زمانی که وقت بیشتری دارید موکول کنید.

درمان در دسترس‌تر است

جلسات آنلاین دسترسی به درمان سلامت روان را افزایش می‌دهند. اگرچه افراد به راحتی درباره مسائل مربوط به مراقبت‌های جسمانی با دیگران صحبت کنند اما هنگامی که نوبت به مسائل مرتبط با سلامت روان می‌شود، صحبت کردن برایشان سخت است. دسترسی آنلاین این مسئله را آسان می‌کند.

درمان آنلاین می‌تواند راهی موثر برای یادگیری بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید