کلینیک روانشناسی در شهرک غرب
مقالات

کلینیک روانشناسی در شهرک غرب

کلینیک روانشناسی در شهرک غرب
مرکز مشاوره در شهرک غرب

کلینیک روانشناسی در شهرک غرب

این مرکز مشاوره در شهرک غرب با بهره­‌گیری از مشاوران دارای تخصص کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های روان­شناسی و مشاوره، به ارائه‌ی خدمات درمانی شامل درمان اختلالات، زوج­‌درمانی، مشاوره‌ی تربیتی و درمانیِ مسائل کودک و نوجوان، مشاوره‌ی پیش از ازدواج و نیز ارائه خدمات روان‌سنجی از قبیل تست هوش، سنجش وضعیت سلامت روان و ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی می‌پردازد.

https://arameshravan.com/

مشاوره پیش از ازدواج در شهرک غرب

برخی از مشاوران در جلسات مشاوره پیش از ازدواج در شهرک غرب، از روش گاتمن استفاده می کنند.روش گاتمن سیستمی است که بر اساس تحقیقات جمع آوری شده از مطالعه هزاران زوج در طول چندین دهه است.از مکالمات بین هر دو طرف برای درک فرآیندهای فکری ناخودآگاه استفاده می کند.در طول این فرآیند، هر شخص این فرصت را دارد که درباره گفتگوی درونی طرف مقابل خود اطلاعات بیشتری کسب کند. این روش به این دلیل است که آن ها می توانند شروع به پذیرش یا اصلاح این افکار کنند. روش گاتمن برای مواقعی مفید است که شخص موقعیت پیش آمده را متفاوت از آنچه در نظر گرفته شده تفسیر می کند. به عنوان مثال: فردی تصور می کند که صحبت های گفته شده از سمت همسرش حمله است، در حالی که چنین نیست.

https://arameshravan.com/

مشاوره خوب در شهرک غرب

برخی از درمانگران ممکن است احساس کنند که ارزیابی شخصیت ضروری است. این نوع مشاوره مربوط به قبل از شروع جلسات مشاوره پیش از ازدواج است به این دلیل که هر شخص باید از الگوها و تمایلات خود آگاه شود. این ها تمایلاتی هستند که در مقیاس بزرگ تری بر روابط زناشویی تأثیر می گذارند. این نوع مشاوره به زوجین کمک می کند تا درک کنند که چگونه می توانند از وقوع دعواهای آینده جلوگیری نمایند. بررسی و ارزیابی شخصیتی فرآیندی است که در آن شما نوع شخصیت یکدیگر را به بهترین شکل خواهید کرد. جهت ارتباط با مشاوره خوب در شهرک غرب با ما در ارتباط باشید.

https://arameshravan.com/

روانشناس خوب در شهرک غرب

درمان متمرکز بر عاطفه نوعی از مشاوره است که به شما کمک می کند ارتباط خود را با یکدیگر ایجاد و اصلاح کنید. این فرآیند مستلزم همکاری شرکا با یکدیگر است. این نوع مشاوره نه تنها برای شناسایی اهداف شخصی خود، بلکه اهدافی است که شما به عنوان یک زوج دارید. هنگامی که این اهداف شناسایی شدند، گام بعدی این است که شرکا شروع به کار با هم برای رسیدن به این اهداف کنند. در درمان عاطفی متمرکز ارتباط دو طرف برای بیان احساسات و همدلی و شفقت باز می باشد. برخی از روانشناسان خوب در شهرک غرب از این روش استفاده می کنند.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در شهرک غرب

با توجه به اینکه برخی مشاوران ممکن است تجربه بیشتری در کار با انواع مختلف زوج ها داشته باشند، قبل از شروع مشاوره پیش از ازدواج، مهم است که یک مشاور مجرب را انتخاب نمایید تا در صورت لزوم بتواند هم با شما و هم با شریک عاطفیتان مکالمه داشته باشد. درمانگر خوب در شهرک غرب را از طریق لینک زیر پیدا کنید.

https://arameshravan.com/

مشاوره تلفنی در خارج از کشور

فواید ارتباط با روانشناسان خارج از کشور و داشتن مشاوره تلفنی در خارج از کشور

  • استفاده از تجربه‌های بین‌المللی: روانشناسان خارج از کشور ممکن است تجربه‌های بین‌المللی در راهنمایی افراد داشته باشند.
  • تنوع فرهنگی: روانشناسان خارج از کشور می‌توانند با تنوع فرهنگی و اجتماعی مواجه شده و به افراد بهترین خدمات را ارائه دهند.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید