-

مرکز مشاوره کودک و نوجوان

مرکز مشاوره کودک و نوجوان نوعی درمان است که بر کودکان خردسال و نوجوانان با یک یا چند بیماری روانی تمرکز دارد. همچنین به کودکانی که دچار تروما شده اند و یا در محیط خانه ناهنجار یا استرس زا زندگی می کنند، کمک می کند. بسیاری از مسائلی که این کودکان با آن روبرو هستند، از مسائلی که بزرگسالان در زندگی روزمره با آن ها روبرو هستند، تقلید می کنند. برخی از این موضوعات رایج شامل اضطراب، افسردگی و اندوه است. با این حال، هدف مشاور کودک، تجزیه مشکلات به بخش های قابل کنترل است. بنابراین کودکان می توانند با آن ها بهتر کنار بیایند.

مرکز مشاوره کودک و نوجوان در تهران

همراهان همیشگی مرکز روانشناسی کودک و نوجوان ندای آرامش روان بازهم با مقاله ای در حیطه مشاوره کودک و نوجوان همراه شما عزیزان هستیم.

در مقالات گذشته در مورد بیش فعالی در کودکان ، اختلال دوقطبی در کودکان ، اختلال بی توجهی کودکان ، اختلال سلوک در کودکان ، اختلال یادگیری در کودکان ، اختلال توهم یا اسکیزوفرنی در کودکان ، اختلال تغذیه ای کودکان ، بدرفتاری با کودکان ، ویژگی کودک سالم ، تربیت جنسی کودکان صحبت کردیم.

کلینیک روانشناسی آرامش روان با کادر مجرب و متخصص خود سعی بر این دارد. تا در زمینه ی مشاوره کودکان و نوجوانان شما را همراهی کند. زیرا که در هر جامعه کودکان و نوجوان نقش به سزایی در آینده ی کشور خواهند داشت.

کودکان از جمله مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه های یک پدر و مادر هستند. که والدین هرچه بهتر بتوانند در تربیت و نحوه ی بزرگ کردن و بازی های کودک و توانایی های کودک خود مدیریت داشته باشند. در آینده فرزند موفق تری خواهند داشت امروزه تمام افرادی که دارای خصلت ها و منش های بزرگوارانه ای دارند. و در کسب روزی حلال و رزق زیاد و تحصیلات عالیه موفق بوده اند قطعا تربیت درستی داشته اند.

ندای____آرامش

اهمیت مراجعه به مشاوره کودک و نوجوان

شما میتوانید در ابتدای تولد فرزند خود از مشاوره کودکان استفاده نمایید. و تا کودکان خود را به گونه ای تربیت نمایید که در آینده ی خود احساس مسئولیت، علاقه به کار کردن و تحصیل، دارای انگیزه، فردی قوی که بتواند به خواسته ها و رویاهای خود با پشتکار قوی دست یابد داشته باشد. و به دور از تنبلی، پرخاشگری و آسیب های روانی، دوری از تحصیل و فردی بی انگیزه و بدون هدف باشد.

بنابراین نقش مشاوره کودکان و نوجوانان در آینده ی فرزندان بسیار پر رنگ است.

برخی از حوادثی که ممکن است بر سلامت روان کودک یا نوجوان تأثیر بگذارد عبارتند از:

تولد یک خواهر و برادر

مرگ عزیزی مانند یکی از اعضای خانواده یا حیوان خانگی

آزار جسمی

فقر یا بی خانمانی

بلای طبیعی

خشونت خانگی

نقل مکان به مکان جدید یا حضور در مدرسه جدید

اذیت شدن

پذیرفتن مسئولیت بیشتر از سن مناسب

طلاق یا جدایی والدین

بهترین مرکز مشاوره کودک در تهران

مرکز روانشناسی آرامش روان، تخصصی ترین مرکز روانشناسی و مشاوره کودک در بین مراکز روانشناسی، در زمینه مشاوره و روانشناسی کودک و نوجوان در تشخیص، مداخله و درمان و حتی پیشگیری از آسیب های روانی در کنار شما عزیزان است. امیدواریم تا به اینجا توانسته باشیم شما را با مفاهیم مشاوره کودک و نوجوان آشنا کرده باشیم.

جهت مشاوره کودک و نوجوان کلینیک ندای آرامش روان در تهران می توانید بصورت تلفنی و حضوری با مرکز مشاوره در ارتباط باشید.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *