-

مشاوره خانواده در تهران

مشاوره خانواده در تهران یک گستره زیادی از مسائل و چالش های موجود در خانواده ها را شامل می شود. در گذشته خانواده ها برای حل مشکلاتشان، با افراد با تجربه و مسن تر خانواده مشورت می کردند. اما امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و نیازهایی که زندگی امروزه می طلبد، خانواده ها با مشکلات پیچیده تری مواجه هستند. و برای حل این مشکلات نیاز به مشاوره با یک مشاوره خانواده خوب دارند. مشاوره مشکلات خانوادگی فرقی نمی کند. مشاوره خانواده تلفنی یا مشاوره خانواده حضوری هر دو می توانند به شما برای رفع این مشکلات کمک کنند.

مرکز مشاوره خانواده در تهران

سیستم خانواده از مهم ترین سیستم های جامعه می باشد که بر اساس ازدواج دو جنس مخالف با یکدیگر تشکیل می شود. و حفظ و تداوم آن از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. خانواده یک واحد اجتماعی می باشد و همچنین کانون رشد و تکامل، التیام و شفا دهندگی و تغییر و تحول آسیب ها و عوارض است. که هم بستری برای شکوفایی و هم فرو پاشی در روابط اعضایش می باشد. اهمیت خانواده سالم در این جا است که با توجه به توانمندی هایشان در مورد مسائل مشترک تصمیم بگیرند. مشاوره خانواده خوب در مرکز مشاوره خانواده معمولا مشکلات افراد را در داخل محیط، خصوصا در محیط خانواده مورد بررسی قرار می دهد. و گاهی اوقات در مشاور خانواده افراد به صورت گروهی تحت درمان قرار می گیرند. زیرا که بهبود روابط بین فردی در خانواده بسیار با اهمیت است.

کلینیک مشاوره خانواده در تهران

مشاوره خانواده چیست؟

خانواده درمانی نوعی درمان است که در آن سلامت و بهبود کارکرد خانواده اولویت اصلی هستند. به افراد کمک می کند تا بر مشکلات فائق آیند. ناراحتی های روانشناختی را بهبود بخشند، بر تغییرات تسلط پیدا کنند و به کارکرد بهینه خود دست پیدا کنند. مشاوره خانواده مشکلات افراد را در یک بافت بزرگ تر می بیند: خانواده. فرضیه زیربنایی این دیدگاه این است. که مشکلات را نمی توان با موفقیت حل کرد. مگر اینکه آنها را در بافت خانواده فهمیده شوند. شیوه ای که اعضاء خانواده براساس آن تعامل می کنند بر نحوه شکل گیری مشکل افراد و تلاش آنها برای حل کردن آن تاثیر مستقیمی دارد.

مشاوره خانواده آرامش روان

یکی از انواع مشاوره که به دلیل گسترش روز افزون مشکلات خانوادگی بسیار محبوب و مورد استفاده قرار می‌گیرد مشاور خانوادگی است.

مشاوره خانواده در تهران به مشاوره ای گفته می‌شود که علی‌رغم اسم آن می‌تواند هم به صورت فردی صرفا برای یکی از اعضای خانواده و هم به صورت گروهی برای آن دسته از خانواده هایی که با یکدیگر مشکل خاصی دارند. و بایستی حتما به صورت گروهی برای مشاوره خانوادگی در تهران مراجعه کنند صورت می گیرد و از این رو می تواند انواع مختلفی را داشته باشد.

همچنین برای انواع گوناگونی از مشکلات خانوادگی برگزار گردد. امروزه افراد در زمینه‌ های گوناگون کاری تحصیلی خانوادگی با مشکلات متعددی روبرو هستند و یکی از مشکلاتی که همواره افراد را از راه زندگی درست و خوشبختی و سعادت بازمی ‌دارد مشکلات بزرگ خانواده است.

جهت مشاوره توسط مشاوره خانواده به کلینیک آرامش روان در تهران مراجعه نمایید.

مرکز مشاوره خانواده آرامش روان

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *