-

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج یک موضوع متداول است که زوجین تازه متعهد با آن روبرو هستند. مشاوره پیش از ازدواج در تهران، همانطور که با این اصطلاح مشخص شده است، قبل از ازدواج بین یک زوج انجام می شود تا از این طریق بتوانند پایه و اساس محکمی برای روابط پیش رو داشته باشند. در کلینیک ندای آرامش روان بهترین مشاوران گرد هم آمده اند تا شما عزیزان بتوانید راهی سالم برای ازدواج پایدار و با دوام پیدا کنید.

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج نوعی از روش درمانی است. که برای کمک به زوجین آمادگی خود را برای ازدواج فراهم می کند. این کار با کمک به شرکا برای شناسایی موضوعات در روابط و تجهیز آن ها به مهارت های لازم برای کار از طریق درگیری های حال و آینده انجام می شود. زوج ها نیازها، ترجیحات و انتظارات فردی خود را در مورد ازدواج ابراز می کنند. و یاد می گیرند اختلافات را به روش هایی که دو طرف رضایت بخش هستند حل کنند.

از اهداف مشاوره ازدواج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزیابی مهارت‌های زندگی هر دو نفر
  • بررسی آمادگی ازدواج
  • ارزیابی همسان بودن زوجین

مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره پیش از ازدواج چیست؟

مشاوره پیش از ازدواج نوعی از درمان است. که به زوج ها کمک می کند برای ازدواج آماده شوند. مشاوره قبل از ازدواج می تواند کمک کند اطمینان یابید که شما و همسرتان روابطی سالم و قوی دارید. این به شما شانس بهتری برای ازدواج پایدار و رضایت بخش می دهد. این نوع از مشاوره هچنین کمک می کند نقاط ضعف خود را بشناسید. چیزهایی که می توانند در طول ازدواج برای شما مشکل ساز شوند.

مشاوره پیش از ازدواج اغلب توسط مشاوران و درمانگران خانواده انجام می شود که تخصص زیادی دارند. این درمانگران دارای مدرک فارغ التحصیلی هستند و بسیاری در انجمن های ازدواج و خانواده دارای اعتبار هستند. مشاوره ازدواج می تواند توسط انجمن های مذهبی نیز ارائه شود. در حقیقت برخی رهبران مذهبی می گویند قبل از ورود به رابطه ازدواج حتما باید مشاوره انجام دهید.

مرکز مشاوره ازدواج در تهران

کلینیک مشاوره ندای آرامش روان در تهران با افتخار اعلام می کند که خدمات مشاوره خانواده را برای کل کشور از طریق تلفنی و حضوری ارائه می کند، که خدمات در زمینه خانواده شامل موارد زیر می باشد:

مشاوره پیش از ازدواج

تماس با ما

تلفن شعبه102144297670 – 02144244916

تلفن شعبه202122219331 – 02122210324

شعبه 1تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان ستارخان، بلوار صادقیه شمالی، پلاک 4، واحد7

شعبه 2فرمانیه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه عبداللهی جنوبی، پلاک 72 ، ساختمان پارسیان، طبقه دوم، واحد 9

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *