کلینیک روانشناسی در صادقیه
مقالات

کلینیک روانشناسی در صادقیه

کلینیک روانشناسی در صادقیه

مرکز مشاوره در صادقیه

کلینیک ندای آرامش روان یکی از بزرگترین و بهترین مرکز مشاوره در صادقیه است. هم اینکه مرکز مشاوره و روانشناختی ندای آرامش روان با داشتن فضای مناسب و بزرگ، استفاده از ابزار های اندازه گیری و به کار گیری خبره ترین مشاوران و روانشناسان و روانپزشک ها آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

در کلینیک ندای آرامش روان خدمات زوج درمانی، مشاوره خانواده، پیش از ازدواج، مشاوره های فردی، مشاوره های کودک و نوجوان، وسواس، اضطراب، افسردگی، رواندرمانی، نوروفیدبک، نقشه مغزی، تی دی سی اس، بازی درمانی، کار درمانی، مشکلات شخصیتی و… انجام می شود.

مشاور خوب در صادقیه

یک مشاوره خوب در صادقیه باید مطالعه و پژوهش های زیادی داشته باشد و به دانش های دانشگاهی خود اکتفا نکند. درکنار آن باید دیدی خالی از قضاوت و پیش داوری و سرشار از درک داشته باشد. این درک و همدلی باید طوری باشد که مراجع به راحتی مشکلات خود را بیان کند. در واقع رابطه ی بین مراجع و مشاور باید رابطه ای عمیق و سالم باشد.

برای ارتباط با یک مشاور خوب در صادقیه میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا همکاران ما در کلینیک ندای آرامش روان به شما متناسب با مشکل خود بهترین مشاور را معرفی کند.

شماره تماس کلینیک: 02144244916 – 02144246886

روانشناس خوب در صادقیه

باورهای غلط زیادی در رابطه با روانشناسان و مشاوران وجود دارد. یکی از باورهای اشتباه در این رابطه این است که گمان میکنند که روانشناس و مشاور خوب باید انسان کامل و یدون نقصی باشد. این موضوع صحیح نیست. این حرف مثل این می ماند که بگوییم یک دندان های یک داندانپزشک خراب نمی شود. البته باید بگوییم که یک دکتر روانشناس خوب خود دارای مشاور و درمانگران قوی است و هر چند وقت یکبار برای تخلیه عاطفی و مشکلات خود به یک درمانگر دیگر مراجعه میکند.

دکتر امیر پیرایش یکی از بهترین رولنشناس ها در زمینه زوج درمانی و پیش از ازدواج، درمان اضطراب، وسواس، افسردگی و… می باشد. مدیریت کلینیک جناب دکتر امیر پیرایش بهترین روانشناسان را در کلینیک خود گرد هم آورده است. پس اگر به دنبال روانشناس خوب در صادقیه می گردید حتما به سایت ندای آرامش روان یک سر بزنید.

https://arameshravan.com/

درمانگر خوب در تهران 

یک درمانگر خود در تهران ویژگی های زیر را دارد:

  • مراجع با او احساس راحتی می کند.
  • با حوصله و بردبار است و کم حوصله و عجول نیست.
  • از حرف های شما تعجب نمی کند و شما را قضاوت نمی کند.
  • پذیرش بی قید و شرط دارد.
  • دارای مجوز رسمی از نظام روانشناسی و مشاوره است و در باره ی تحصیلات خود به دیگران دروغ نمی گوید.

درمانگر خوب در تهران را میتوانید از طریق سایت ما پیدا کنید.

https://arameshravan.com/

مشاوره تلفنی خوب در صادقیه

امروز به دلیل حجم کاری بالا، ترافیک و صرف وقت زیاد برای رفت و آمد در خیابان های تهران بیشتر افراد ترجیح میدهند مشاوره تلفنی داشته باشند. در کلینیک ندای آرامش روان گروه مشاوره تلفنی همکلام این امکان را فراهم کرده که با کمترین هزینه ها خدمات مشاوره با بهترین کیفیت دریافت کنید.

بسیاری از افراد برای مشاوره های پیش از ازدواج و یا درمان مشکلات فردی و… به دنبال یک مشاور خوب میگردند اما به دلیل اینکه در شهر یا کشور دیگه ای هستند و مشاور خوب نمی شناسند از گرفتن مشاوره صرف نظر میکنند. اگر به دنبال مشاوره تلفنی خوب در صادقیه هستید با شماره زیر تماس بگیرید:

02144244916-02144246886

در صورت نیاز به مشاوره تلفنی در خدمت شما خواهیم بود: 02144246886

ارتباط با ما:

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید