مقالات

کلینیک روانشناسی در مهرآباد

کلینیک روانشناسی در مهرآباد

مشاوره خانواده در مهرآباد

سیستم خانواده از مهم ترین سیستم های جامعه می باشد که بر اساس ازدواج دو جنس مخالف با یکدیگر تشکیل می شود و حفظ و تداوم آن از اهمیت ویژه ای بر خوردار است .

همان طور که گفته شد خانواده به عنوان واحد اجتماعی می باشد و این خانواده کانون رشد و تکامل ، التیام و شفا دهندگی و تغییر و تحول آسیب ها و عوارض است که هم بستری برای شکوفایی و هم فرو پاشی در روابط اعضایش می باشد . اهمیت خانواده سالم در این جا است که با توجه به توانمندی هایشان در مورد مسائل مشترک تصمیم بگیرند.

مشاور خانواده در مرکز مشاوره ندای آرامش روان، خانواده معمولا مشکلات افراد را در بطن محیط ، خصوصا در محیط خانواده مورد بررسی قرار می دهد و گاهی اوقات در مشاوره خانواده افراد به صورت گروهی تحت درمان قرار می گیرند زیرا که بهبود روابط بین فردی در خانواده بسیار با اهمیت است.

مرکز مشاوره پیش از ازدواج در مهرآباد

مشاوره پیش از ازدواج و آماده سازی برای ازدواج با انجام مشاوره و تست های تخصصی روانشناسی و شخصیت شناسی در مرکز مشاوره ندای آرامش روان

ازدواج یک نقطه عطف و یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی ماست. ازدواج یک آغاز است؛

آغازی از یک خانواده و تعهدی بلند مدت که به ما فرصت رشد و پرورش صفت از خودگذشتگی و کنار گذاشتن منیت را می دهد و بیش از آنکه پیوندی فیزیکی باشد، پیوندی روحی و احساسی است.

این نوع پیوند و یگانگی است که ازدواج را متمایز می کند، چرا که با فردی که دوستش داریم رابطه مان را همیشگی می کنیم و این پیوند دائمی که دلیل آن عشق بوده است به ما آرامش می دهد، اما با وجود تمامی این نکات مثبت، این تصمیم زمانی باید گرفته شود که اطلاعات، دانسته ها و پختگی ما در برابر بزرگی این تصمیم کافی باشد.

تصمیم های اندکی  مانند ازدواج در زندگی ما  هستند که با وجود مهم بودنشان سرتاسر عمر ما را تحت تاثیر قرار می دهند.

اما متاسفانه بیشتر مردم، زمان و هزینه زیادی را صرف یک مراسم عروسی عالی می کنند تا یک ازدواج عالی !

ازدواج اغلب موجب ایجاد حس شادی در اکثریت می شود اما با این وجود، چالش های عمیقی را هم، همراه خود دارد،

که نحوه مدیریت زوجین، ادامه دار بودن رابطه و یا بر هم خوردن آن را تعیین خواهد کرد.

باید گفت که برای حفظ یک رابطه، نیاز هست تا دو نفر باورهای اشتباه و ناکارآمد خود را از ذهنشان بیرون بریزند و افکار بهتری را جایگزین کنند.

کلینیک روانشناسی در مهرآباد

سکس تراپی در مهرآباد

ازدواج را می توان به عنوان اولین تعهد عاطفی و حقوقی افراد در بزرگسالی نام برد

ازدواج سالم می تواند نیازهای عاطفی و امنیتی افراد را در سطحی عالی برآورده کند

تمایلات جنسی جزء مهمی از سلامت و کیفیت زندگی افراد محسوب می شود که می توان گفت از نیازهای اساسی و جدایی ناپذیر از هویت یک انسان

بالغ و کامل است.

کلینیک روانشناسی در مهرآباد

مشاوره تلفنی در شمال تهران

روانشناس آنلاین و مشاوره تلفنی در شمال تهران یک روش موثر برای ارائه خدمات روانشناسی به افراد در دسترسی به مشاوره روانشناسی است.

این روش امکان ارتباط با روانشناسان آنلاین و تعامل با آن‌ها را فراهم می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات روانی و اجتماعی خود برخورد کنند.

برخورد با مشکلات روانی و پیشگیری از تدهور وضعیت روانی به وسیله این خدمات آسان‌تر و دسترسی‌پذیرتر می‌شود.

https://arameshravan.com/

ارتباط با ما

Call: 02144246886

Instagram:nedaye-aramesh-ravan

09924793881:eitaa

www.arameshravan.com

ندای آرامش روان

ؤ

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت تماس با کلینیک کلیک کنید