-

مرکز مشاوره تلفنی خوب در تهران

مرکز مشاوره تلفنی – کلینیک مشاوره تلفنی

مرکز مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری آرامش روان در فلکه دوم صادقیه تهران با در برداشتن بهترین مشاورین و متخصصین آماده ارائه هر گونه خدمات به شما عزیزان می باشد.

همانطور که مستحضر هستید مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاور می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات شما در زمینه های گوناگون زندگی شود.

ندای____آرامش

 

 

 

 

 

 

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود. و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری روز به روز در حال افزایش است.

مرکز مشاوره تلفنی خوب در تهران

مزیت مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی به دلیل مزایای بی شمار باعث افزایش استفاده از خدمات مشاوره ای شده است. از مزایای مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری می توان به عدم نیاز به مراجعه و صرفه جویی در زمان و هزینه ی رفت آمد اشاره کرد. همچنین در این روش شما می توانید به صورت ناشناس خدمات مشاوره دریافت کنید که نقش شرم و خجالت را در مطرح کردن موضوعات شخصی کمرنگ تر می کند. و کمک می کند که بی پرده تر به طرح دغدغه ها بپردازید. یکی از مهم ترین مزایایی که روش های مشاوره تلفنی را برای برخی محبوب تر می کند این است که روند مشاوره افراد می تواند به راحتی از دید اطرافیان مخفی بماند و فرد از قضاوت های نابجا به دلیل استفاده از خدمات مشاوره مصون می ماند. همچنین این نوع از مشاوره معمولا هزینه ی بسیار کمتری نسبت به مشاوره حضوری دارد. از طرفی به واسطه ی دسترسی گسترده به تلفن ثابت و همراه، خدمات مشاوره غیر حضوری در منزل و محل کار و حتی در سفر امکان پذیر شده است. در اینجا برخی از مزیت های مشاوره تلفنی در کلینیک آرامش روان را برایتان شرح می دهیم:

کاهش هزینه های کلی اعم از حق مشاوره، هزینه های رفت و آمد و دیگر هزینه ها
-صرفه جویی بسیار زیاد در وقت
-دسترسی به مشاورین بیشتر و گستردگی انتخاب برای مراجعین
-راحتی استفاده از تلفن و فراگیر بودن آن
-قابلیت افزایش تعداد جلسات بدون نیاز به هزینه های جانبی
-انعطاف پذیری بیشتر با زندگی امروزی مردم

مراحل انجام مشاوره غیر حضوری – مراحل انجام مشاوره تلفنی

در زير مراحل اصلی روش انجام مشاوره تلفنی روانشناسی ارائه شده است. ندای آرامش روان شما را در دريافت بهترين مشاوره تلفنی روانشناسی برای زندگی بهتر راهنمايی خواهد كرد.

  •  تماس تلفنی فرد با کلینیک آرامش روان و تشكيل بانک اطلاعاتی برای مراجع
  •  انجام مشاوره‌ تلفنی توسط بهترین مشاور مركز و دريافت اطلاعات اصلی و مهم در مورد مراجع
  • بررسی و آناليز اطلاعات توسط مشاور و تصميم‌گيری در خصوص راه حل‌ها و نحوه ادامه مشاوره
  • ارائه نتايج اوليه بررسی مشاور به فرد و ارائه راهكارها و توصيه‌های مشاور به فرد
  • يک جلسه مشاوره حضوری در صورت تمايل فرد برای دريافت اطلاعات كامل در مورد مشاوره فرد
  • برنامه‌ ريزی مشاور برای ادامه درمان به صورت مشاوره تلفنی با حداقل هزينه و ايجاد فايل درمانی برای فرد

مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین (صوتی، تصویری، متنی) روشی بی‌ نقص برای درمان است. و همچنين آسان‌ترين روش برای دسترسی همه افراد و بيماران و مراجعين به مشاوره در هر زمينه‌ای به مشاوران با تجربه و متخصص است، به طوری كه حداقل هزينه و وقت را برای مراجعين به دنبال داشته باشد.

کلینیک مشاوره تلفنی آرامش روان

کلینیک مشاوره تلفنی آرامش روان

با تماس به مرکز مشاوره تلفنی آرامش روان در فلکه دوم صادقیه تهران و رزرو وقت از بهترین روانشناسان تهران می توانید مشکلاتی از قبیل اضطراب، افسردگی، وسواس، اعتیاد، مسائل مربوط به ازدواج، استرس، فوبیا، مشکلات جنسی خود را درمان کنید. متخصصان آرامش روان در تهران در خدمت شما هستند تا در زمینه حل مسائل و مشکلات یاری تان کنند.

author-avatar

درباره admin

مشاوره روانشناسی حضوری | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره آنلاین ۲۴ ساعته | مرکز مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی | مشاوره روانشناسی آنلاین | مشاوره روانشناسی تلفنی | مشاوره روانشناسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *